søndag 27. november 2011

Julesalgsutstilling 2011

I dag har det vært julesalgsutstilling i heimen




Masse julestæsj og bilder hadde inntatt stua.....






Slik så det ut kl 12..30 min etter var halvparten vekk.VILT!


Veldig veldig morro og virkelig rørende at så mange mennesker ville ta turen innom i dag .Dagen er virkelig verdt strevet,når man møter alle disse menneskene som gir så mye positiv energi og skjønne ,skjønne tilbakemeldinger..Lykkelige meg i kveld altså:)Håper dere har hatt en fin første advent alle sammen.

4 kommentarer:

  1. hei vibeke!
    skjønner at du er litt pumpa nå ja!! herlighet så masse folk når jeg var der i dag! så gøy!!!

    du lager de vakreste ting!!!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Så dumt at jeg ikke visste om dette! Du lager så mye fint! Ønsker meg et bilde som passer til et jeg fikk av elevene som avslutningsgave til sommeren. :)

    SvarSlett
  3. Å snille Beate:)Det var virkelig HEEELT fullt når du og din lille frøken var her..Men slik er det gjerne den første timen:))Håper stjerna finner en fin plass hos deg og neste år setter jeg svigermor på vimpler,hi,hi:)

    SvarSlett
  4. Synd du ikke fikk med deg Kjersti..MEN det er faktisk mange gobiter igjen så kontakt meg gjerne om du ville tatt en titt.Tror sikkert jeg har noe som kan passe til ditt bilde:)

    SvarSlett