tirsdag 26. juli 2016

Flere skatter og "gi bort "tips !

Nye skatter kommer på plass her nå og en av de jeg har gledet meg til å sette i stand er denne gamle hattehyllen. Jeg fant den under masse rusk og rask når jeg var i en bruktbutikk i Løkken i sommer...og den så rimelig "shabby"ut...men jeg hadde noen planer for denne:) Jeg har det siste året vært så heldig å få testet ut ulike typer kalkmaling. En av de er fra Annie Sloan . Kjempe fin maling som er nydelig å jobbe med samt gir et vakkert resultat. Hattehyllen her fikk en omgang med eggehvit kalkmaling og siden det tørker så fort var det bare å få den opp med engang..sånt passer meg perfekt..jeg som alltid har "litt dårlig tid"hi,hi :)

For tiden har jeg sat opp en sommerfugelplakat her inne på soverommet. Og siden bildet inni denne gamle rammen satt godt fast og jeg var litt redd for å ødelegge det, er plakaten satt fast med kitt...funker det også :)  Elsker designet på denne lille hylla altså , se bare på hylleknektene....så skjønne og dekorative !


I helgen feiret noen gode venner av oss 25 års bryllupsdag og vi ønsket å gi de en liten personlig ting.De er veldig glad i gjenbruk og jeg har som kjent "litt" av det...Derfor tok jeg en gammel vannkanne og fylte den med oasis . Tok turen til Bryns Gartneri og fikk god hjelp til å velge ut hva slags blomster jeg kunne fylle den med.
og slik ble det......veldig vakkert....om jeg skal få si det selv, og gledet meg veldig til å overraske paret med gaven:)


Og disse vakre omgivelser skulle Ingunn og Karsten feire sin dag .Og det hører med til historien at gaven fikk stå her ved porten å ønske gjestene velkommen denne kvelden:) HERLIG... sier bare jeg :)
 Her er vi for lengst i gang med hverdagen igjen....ja hvertfall jeg da...resten av huset har ferie ennå..men sommeren er jo absolutt ikke over ennå og man nyter den deilige tiden vi har her nå :)

                                                      KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Bonjour chère amie,

    Un billet qui reflète tant de douceur... que du bonheur !
    Vos photos sont magnifiques.

    Gros bisous

    SvarSlett
  2. WUNDERSCHÖN
    leider sind meine PFINGSTROSEN
    schon verblüht;;;
    WÜNSCHE noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    SvarSlett
  3. sehr schön

    wunderschöner Blumenstrauß
    liebe Grüße
    Rosi

    SvarSlett
  4. Hvor vakkert, Vibeke! Dine venner må ha elsket de vakre blomstene, også!

    SvarSlett
  5. Vibeke,
    I love your styling and photographs so very much. The gift to your friends of flowers in the old watering can for their anniversary is just beautiful.
    Enjoy the rest of your summer!

    SvarSlett
  6. Vibeke,
    I love your styling and photographs so very much. The gift to your friends of flowers in the old watering can for their anniversary is just beautiful.
    Enjoy the rest of your summer!

    SvarSlett
  7. Ljuvligt Vibeke...
    Sommarkram från Titti

    SvarSlett