søndag 1. desember 2019

DESEMBER 2019

 Så har vi den her igjen, vakre Desember ! Som dere vet er dette favorittmåneden min og det er på denne tiden kreativiteten og hjemmekosen blomstrer ekstra her hjemme..Jeg har visst blitt bare mer og mer julete med tiden, sies det her hjemme og har jul i hver krok nå. Dere som har fulgt meg en stund vet jo at julestilen har forandret seg litt her hjemme , fra sølv og hvitt til mye rødt og hvitt...og jeg kjenner i julehjertet mitt at rødt og hvitt er min favoritt...
 Her er årets adventlysestake, en lysring som har fått einerkvister og pepperkake på.
 Ingrid Marie epler og pepperkaker med hvit glasur er et absolutt et "must  "for meg her hjemme i denne tiden... det gir herlig stemning og god ,koselig duft .


På tide å vise de fantastiske julekortene til Emmeselle med sin nostalgiske og koselige stil...




Kanskje det dukker opp noen minner eller gode følelser til disse motivene hos deg også...det har det gjort mange ganger hos meg og det er nok derfor jeg er så veldig glad i de.



 og elsker å fotografere og style de i mitt miljø .












 Om du også ønsker deg noen av disse kortene eller andre Emmeselle produkter kan du gå inn her.
Alle dere som følger Vibeke Design har en egen rabattkode "Vibeke "og bestiller du med denne får du hele - 20 prosent avslag på ditt kjøp. Er ikke det en raus og god rabatt ?

Det blir en helt annen desember enn hva jeg har vært vant til de siste årene og det blir mer tid til ro og kos. Noen både jeg og kroppen min har veldig godt av. Neste søndag har vi takket ja til å stå på Villa Frednes sitt julemarked med rester fra butikken . Det blir derfor salg av keramikk, rustikke lysetaker og treartikler m.m . Gleder meg mye til dette og er så heldig å få god hjelp  av mannen min denne dagen . Kanskje vi ses ? :)
Gleder meg til all god inspirasjon vi skal dele gjennom denne herlige tiden ! Vi ses og her kommer årets første Juleklem fra Vibeke 

9 kommentarer:

  1. Beautiful display! Beautiful cards.

    SvarSlett
  2. Einwach nur schön, danke!
    Grüße,
    Jesse-Gabriel aus Berlin

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Beautiful Christmas! The gorgeous cards, delicious gingerbread and your lovely displays with fruit and candlelight make for a warm and cozy Christmas. Merry Christmas to you and your family!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Alt er så vakkert, Vibeke! Pepperkakene ser deilige ut!

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett