Gamle flasker har jeg på kort tid blitt en storsamler av..Her står bare et lite knippe av samlingen oppstillt i den røde verktøykassa mi.I garasjen står nemlig en god del til:)
Jeg har virkelig tatt de mye i bruk til flere anledninger,alt fra fest til hverdagsbruk .
Viser dere litt rustikk stil ved det gamle kjøkkenbordet i hagen...Hageredskapet jeg fant(hos skrot Tor...) forleden er bare helt topp å grave i jorda med. Håndtaket er skikkelig godt og solid å holde i:)Gjør heller ingenting at det har sitt rustikke preg også:))
I dag vil jeg ta dere med på noen få tilbakeblikk,hvor flaskene og verktøykassa har vært i bruk!
Til hverdag.....
og til 17 mai fest...
Frodighet av kryddervekster i verktøykassa..som om noen måneder blir pyntet til jul...med lerkekongler og granbar:)))(Kjenner at jeg gleder meg til det alerede jeg:)))
Årets julebord ble også preget av "flaskepynten":)
Masse masse gleder opplever jeg med å pynte med disse flaskene,noe jeg vet blir ofte vist her på bloggen..Nesten som et varemerke på Vibeke design det der:)
Mange av flaskene er arvede gamle saftflasker,medisinflasker,loppifunn og bruktfunn. selv om jeg har en solid samling nå,slutter ikke fasinasjonen opp for det..neida! Øynene er stadig på jakt når jeg er i visse miljøer som tilsier at her er det muligheter for fangst,hi,hi:)))Kjære alle sammen måtte helgen bare bli strålende.Klemmer Vibeke
Jeg har virkelig tatt de mye i bruk til flere anledninger,alt fra fest til hverdagsbruk .
| Alltid stas når noen litt spesielle flasker dukker opp! |
Viser dere litt rustikk stil ved det gamle kjøkkenbordet i hagen...Hageredskapet jeg fant(hos skrot Tor...) forleden er bare helt topp å grave i jorda med. Håndtaket er skikkelig godt og solid å holde i:)Gjør heller ingenting at det har sitt rustikke preg også:))
I dag vil jeg ta dere med på noen få tilbakeblikk,hvor flaskene og verktøykassa har vært i bruk!
Til hverdag.....
og til 17 mai fest...
Frodighet av kryddervekster i verktøykassa..som om noen måneder blir pyntet til jul...med lerkekongler og granbar:)))(Kjenner at jeg gleder meg til det alerede jeg:)))
Masse masse gleder opplever jeg med å pynte med disse flaskene,noe jeg vet blir ofte vist her på bloggen..Nesten som et varemerke på Vibeke design det der:)
Mange av flaskene er arvede gamle saftflasker,medisinflasker,loppifunn og bruktfunn. selv om jeg har en solid samling nå,slutter ikke fasinasjonen opp for det..neida! Øynene er stadig på jakt når jeg er i visse miljøer som tilsier at her er det muligheter for fangst,hi,hi:)))Kjære alle sammen måtte helgen bare bli strålende.Klemmer Vibeke


