torsdag 20. oktober 2011

Dagen i går og dagen i dag.....

Jammen har mørket begynt å snike seg på...både om morningen og tidlig kveld...

Og det kjenner jeg gjør meg ingen verdens ting......(snakk med meg i mars..da er jeg nok lei.....)

I går var Nure og meg å samlet inn første lass med mose...ja vi må begynne nå....deilig er det!

Rundt det nye favoritt møblemanget i stua ,begynner det å ta form....

Og når jeg kan ta frem lærkekvistene mine blir jeg en smule lykkelig...de er bare vakre..



Selv har jeg det veeeldig travelt for tiden....Maleinnspurten har meldt sin ankomst.og det betyr stort sett maling store deler av døgnet...Juleutstillingen min skal jeg ha i slutten av november ,så her er det bare å stå på.Men litt blogging må vi ta oss tid til:) Nyyydelig høstdag alle sammen
                                    Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. Veldig fint skap, Vibeke!! Juhuuuu ;O)

    SvarSlett
  2. Skjønner jeg er fornøyd ja...:))))Har forresten snakket med" blomsterdamen" i Sverige i dag så hun kunne skaffe lummer i en fei..Jipppiii!!Det blir så fint Liv:)

    SvarSlett
  3. Jeg sitter med åpen munn og lager lyder som "åååh" "åååh" "neeei, guuud". Haha. Fy fillern for en kreativ og FLINK sjel du er!!! Jeg skjønner at jeg må ta en tur ut i naturen for å pynte opp hjemme. Så mange fantastiske ideer.

    SvarSlett