mandag 14. april 2014

Stråler om kapp med sola !

På kjøkkenet blir det ikke påske uten påskeliljer...og her stråler de om kapp med den deilige vårsola :)



Så vakre med sin form og nyanse....
Alt stående på et gammelt serveringsbrett jeg fant hos Skrot- Tor i fjor.


I butikken har jeg disse zinkbøttene og jeg er bare helt fortapt i de blitt...da er det klart jeg måtte ha noen selv også. Disse er fra svenske AFFARI. De første vårblomster har nå tatt plass på verandaen :)





I morgen er det åpent i butikken fra 10-14,også tar jeg litt påskeferie..Men lørdag har jeg litt åpent igjen fra 11-13 :)                  VARMT VELKOMMEN!

                                     KLEMMER VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Noe SÅ skjønt da!
    DE herlige duse gule påskeliljer og DE koselige potetene med tusenfryd!!!!
    MÅ jo bare være fryd og glede hos deg min venn;)
    KOS deg på jobb i morgen❤️❤️❤️
    Jeg er jo med vet du i tankene;)
    Jeg har laget et søtt girlander av kortene jeg fikk fra deg.....søtt❤️❤️❤️
    Klem på klem igjen!

    SvarSlett
  2. For en herlig Påske stemning du har:) enkelt og aldeles nydelig:)
    Likte så godt de duse fargene på påskeliljene dine:)
    Også har du fått gjort litt ute også:) nydelig:)
    Gleder meg til jeg får anledning til det...her graver vi rundt hele huset om dagene, må dreneres så det ser ikke ut.....
    Men , men ....
    Ønsker deg en strålende dag og herlig Påske:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Underbara bilder och blommorna Wow!!! En härlig påskhelg till dig. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Beautiful spring pics :-) Thank you... Alexandra

    SvarSlett
  5. Gorgeous! I have always thought I loved your red and white displays the best but I have to say today's post is by far my favorite. I love the simplicity and understated beauty of it. The way the branches and wreath pop out at you from the sea of white it gorgeous. Plus i adore vintage flatware, the perfect addition to anything white I think.

    p.s. I'm afraid I'm become a bit of a stalker to your blog, LOL. I love it so much I am now keeping a Pinterest Board featuring only your designs. Don't be alarmed, I promise I'm not scary. LOL.

    SvarSlett