torsdag 13. desember 2012

Noe gammelt,slitt og rødt ,som gjør meg glad!

 Så toppet vi den røde boksesamlingen med denne gamle Sætrekjeks boksen jeg fant i går!!  HURRRAAA! altså :)
                             Så herlig og slitt og fin i fargene etter mange års bruk:)
 Ja denne samlingen av rødt gjør meg bare glad, akkurat som denne lille bambien jeg fikk i bursdagsgave av min gode blogg venn Camilla .

 
Håper alle har noen fine desemberdager ! I kveld laver snøen ned så her er det bare ut å måke..
da gjør vi det ekstra koselig med å tenne masse lykter og lys,som her i den gamle verktøykassa mi:))


                                      JULEKLEMMER FRA VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Heldige deg Vibeke! Nydelig gammel boks og søteste lille Bambi. Trappa under her var også kjempefin, du har virkelig nese for å snuse opp de beste tingene altså:-) Nydelige bilder i innleggene under her. Så flott det ble med granbar på porten deres. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Var heldig og fant en slik boks på miljøstasjonen jeg også for noen måneder siden, men ergrer meg over at kjøkkenet mitt ikke kler rødt, så jeg tror den havner på stua. Så fint med lyslykter i den gamle verktøykassa. Skal snart begynne å pynte litt til jul jeg også, men holder fortsatt på å hekle så det går litt smått med pyntinga i år ;-))

    SvarSlett
  3. Ja...Så snyggt!!! Underbara röda plåtburkar och fantastiska bilder. Du hade så rätt, jag gillar verkligen dina röda inslag i bilderna. Jag tror att dina röda burkar får vara framme hela året, det blir nog svårt att sätta undan dom efter jul. Ha en härlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Alt du du har og lager er definisjonen på koselig.... Grenen med bæra(er det moreller????) var så fin.
    Klem herfra

    SvarSlett
  5. Å herlige venn!
    Så flott med rødt hos deg!
    Nydelige amaryllis og de søte eple greinene?
    Boksen var jo bare deg og navnet og nesten..hi,hi!
    Skjønne Bambi ja....
    Jeg har hengt opp kortet og kremmerhuset på peisen og tenker på deg hver dag når jeg ser det!
    Kjekt sant??
    Å,i dag har jeg vært hos min julegale søster på lunch....snakk om Hollywood!
    Her er fortsatt snø og nå bør det bare holde seg til jul!


    Kose deg min herlige venn.
    Jeg må se å få ferdig gavene.....skikkelig sein i år!
    Kos og klem!

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelig:)
    Så herlig at du fant denne gamle boks som passet perfekt inn i samlingen din:)
    Du gjør det så nydelig rundt deg, så det er en fryd å se på:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Just love looking at your blog everything seems so cozy and warm I just love red also. Thank you for letting me share a little in your lovely home!

    SvarSlett
  8. Goooood helg min venn!
    Stoooooor klem fra moi!

    SvarSlett
  9. Nyydeleg boks! :) Eg har en slik lignande kom eg på..så eg må nok en tur på loftet å leite:) Utruleg kosleg dekorert i den gamle verktøykassa di:) Flott innlegg som vanleg:))
    Ha ei fin helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. So beautiful and cozy atmosphere,with so many lovely details:)
    Many hugs,
    Nely!

    SvarSlett
  11. There are so many glorious images to drink in here. Just fabulous - all of it! EXCITED!
    Linda at Beautiful Ideas

    SvarSlett
  12. Oh my, always in love with Christmas decoration.

    On this special occasion something special available Christmas furniture set, here.

    SvarSlett