lørdag 8. desember 2012

Gaven til meg selv....

Gaven til meg selv på min førti års dag ble bl.a annet disse gamle engelske tallerknene. Har leeeenge gått å ønsket meg slike og i går kom det en stor pakke helt fra Køln:)) Så nå skal dette bli et skikkelig engelsk/norsk julehjørne av kjøkkenet. Når det virkelig nærmer seg har jeg planer om å ramme inn det hele med en granbargirlander. men siden dette drysser så venter vi til noen dager før.
 En nydelig rødfarge på mønsteret,AKKURAT som jeg ønsket meg:)))



Takk for de skjønneste tilbakemeldinger om årets pepperkakehus,både her og på facebook:)))Nå skal det ut å pyntes litt til før mørket faller på......"It`s beginning to look at lot like christmas....every where you go.....trrrralllalllaaaaa!!!
                                  JULEKLEM FRA VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Underbara tallrikar!!! Lyckos dig Vibeke, det är inte lätt att hitta dessa röda tallrikar. Extra fint med det gröna till. Ha en härlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  2. Vakre tallerkener:)
    Passer jo så utrolig godt i den hvite tallerkenhylle og særlig nå til JUL:)
    Grattis:)
    Skjønner godt at du ønsket deg disse ja:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Oj oj oj så vakkert!!!!!!!!!!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Så flotte tallerker som passet perfekt i tallerkenhyllene! Må nesten ha vært juleaften da du fikk disse :o) Kjempeflott pepperkakehus også!
    Ha en fin kveld!

    Mona

    SvarSlett
  5. Kjempe fine tallerkner, Vibeke! Du har så sansen vet du ;O) KLEM

    SvarSlett