onsdag 19. desember 2012

It`s beginning to look alot like christmas.....

Ja nå begynner det virkelig å ligne JUL her i huset:) Her ser dere arbeidsrommets røde jul,en varm og god julefølelse er det her inne nå:) Skal si de er fornøyd med litt rød jul her hjemme etter mange år med med bare hvitt og sølv....
Dette skjønne pleddet er kjøpt i Sverige, ser dere at det er inspirert av "Pippigenseren"?:))
Her sitter gogutten selv og lurer på om han skal hoppe opp i stolen å legge seg godt til rette som bare han kan:))
Ute har pynten blitt gravd fram igjen etter all snøen vi hadde her,så vi får bare nyte nå før det skal komme enda mere tett opptil jul....


TRAVELT har vel hver enkelt nå før jul....men man må stoppe opp litt å nyte også.Jeg prøver så godt jeg kan å få kjenne litt på den glede seg følelsen og alt det gode med denne tiden vi er inne i. Jeg har gjort noen prioriteringer i år som jeg er glad jeg har tatt meg tid til.Gått ut å spist meg gode venner og reist på koslige førjulsbesøk har jeg fått til i år,og det kan jeg si at det er maaange år siden jeg tok meg tid til dette så tett opptil jul.Ønsker dere alle en herlig desemberkveld:)
                                   JULEKLEMMER FRA VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Koselig og fint med julerødt.. Må ha noe innslag av det jeg også.Likte godt soldatene du har på treet.
    God kveld i stua.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  2. Koselig julestemning hos deg...både inne og ute :)
    Takk for inspirasjonen!!

    SvarSlett
  3. Each time I visit your gorgeous blog I feel I am sitting with a wonderful magazine! Such beautiful, cozy corners of your home ♥

    SvarSlett
  4. Fiiiiint med rødt hos deg vibeke!

    Klem

    SvarSlett
  5. Å så kos med innlegg fra deg igjen....du skjemmer jo oss bort med så flotte innlegg hele tiden!!!
    Lovely hos deg min kjære venn,så vakkert tre med nydelig pynt!
    Og godt å se verdens skjønneste Nure.....han er til å spise opp altså!
    Flott utenfor også....jeg elsker Kristorn vet du.

    I skrivende stund ligger Darlingen og snorker høyt på sofaen ved siden av....stakkars,han har lungebetennelse og brukket et ribbebein....ja,da på jobb er han uansett!!!
    Umulig på det området,men skal ha juleferie fra fredag av heldigvis!
    Da skal vi bare kose oss og på lillejulaften har mamma bursdag,så da samles endel av mafiosoene hos de!
    Vi skal være alene på julaften i år,men gleder oss faktisk til det.noen år siden vi har feiret hjemme så da blir det ekstra kos.
    Bjarte sin søster og fam har akkurat flyttet inn foran oss,så da blir det nok litt besøk seinere på julekvelden der!
    Ja,nå var det så lenge siden jeg hadde snakket med deg,,,,hi,hi,,,,
    Har lånt Casper sin iPad igjen og den står på noe ordbok eller sånn.....jeg sitter og skriver og ikke ser opp,så kommer de merkeligste ord frem...ho,ho.
    Vel,nå venter jeg bare til håret mittver tørt.....så skal jeg legge meg og min røde nese,

    Takk det var alt.....knis....
    Klemmer til deg skjønningen!

    SvarSlett
  6. God Jul Vibeke! Berre slik i tilfelle eg ikkje rekk fleire turar innom Blogglandia før Jul. Takk for all inspirasjon!
    Juleklem frå Monica

    SvarSlett
  7. Såå nydelig! Nå ble jeg inspirert til å ta frem litt mer rødfarge til jula jeg også.

    SvarSlett
  8. Så härliga bilder!! Men vilket fint pynt du har i granen, vad ser jag kan det vara små slottsvakter och någon liten mus. Fint är det. Kramar Anna

    SvarSlett
  9. Your blog is so beautiful! Following now and Merry Christmas!

    Jeanette

    SvarSlett
  10. Hei Vibeke:)
    Så utrolig nydelige julebilder! Rødt er vakkert og passer så utrolig fint i hjemmet deres. Gleder meg sånn til nyt innlegg, og idag var like flott som alle foregående:) Nure ser så utrolig koselig ut....
    Er du på utlån Vibeke??? Hvis du har litt dautid, kan jeg tenke meg å låne deg neste år...hihi:))
    Kos deg videre, godt at du ikke stresser så masse, selv om jeg ikke skjønner åssen du rekker alt altså:))) Klem fra Grete

    SvarSlett
  11. Åhh er det en blogg som virkelig gir meg julestemning så er det definitivt DIN!!! Så enkelt, så nydelig pyntet og sååå god feeling hele bloggen din gir meg:) Elsker hjemmet ditt og stilen din! Ønsker deg en superfin jul og det er jeg sikker på at du får:) GOD JUL klem Lillan:)

    SvarSlett
  12. Så utrolig flotte julebilder:) utrolig koselig blogg du har!!!! Ønsker deg en riktig god jul!!
    Klem

    SvarSlett
  13. Så fantastisk fint det er med rødt. Denne herlige, julens farge! Du har pyntet så utrolig flott - og juletreèt ditt er bare sååå vakkert! Nydelige, stemningsfulle julebilder du har tatt. Det ser veldig mysig ut hos deg. Skikkelig julestemning ;-)

    Ha en riktig god ettermiddag og kveld!

    SvarSlett
  14. Wow... så utrolig nydelig:)
    Og for et herlig tre:) ble kjempe fint å bare pynte med rødt:)
    Du har et utrolig nydelig hjem og er kjempe flink med alt du gjør:)
    Må være kjempe kos å komme på besøk her:)
    Nydelige bilder:)
    Klem Merete

    SvarSlett