torsdag 20. desember 2012

Enkle dekorasjoner til jul

Enkle dekorasjoner til jul ,ja det liker jeg aller best.I dag har jeg pyntet denne gamle kannen med den enkleste julepynt,litt mose,lummer, rognebær,lys og engelske cranberries:) Jeg hadde kjøpt med meg noen fra London som har ligget i fryseren helt siden i sommer...tenkte jeg skulle få en mulighet til å bruke de,hi,hi:)



Siden dagens juleshopping var like ved Skrot Tor idag,ble det en liten tur innom.Å det var jo ikke så dumt
for der sto jo bare verdens skjønneste og sjarmerende gamle kasse å ventet på meg:)))
                                    Klart vi må få pyntet den også før jul...jeg har noen planer:)
Hils på denne gamle sparken vi fikk i fjor, den er fra min manns bestemor. Den er nylig satt sammen etter maaaange år uten å vært i bruk.I jula skal den pusses litt mere opp slik at vi kan på sparketur i julevinterværet:)))
Husker jeg likte godt å bruke spark når jeg var liten. Med en venn på setet kunne vi sparke lange turer mens praten gikk livlig i vintermørket og stjernene glitret på stjernehimmelen....fine barndomsminner det:)
 Disse herlige zink julekurvene hadde jeg nesten glemt jeg hadde...klart man må finne en fin plass til de.
 En liten titt fra framsiden av huset vårt en litt grå vinterdag. Denne damen er GLAD i stjerner:)
 Fra kjøkkenvinduene (oppe)har man god utsikt.Kan tro det er trafikk i disse trærne her om dagen,små fuglene har opptil flere fuglebrett på verandaen her:)
I morgen er det siste jobbdag før jul for meg også er det juleferie! Helt fantastisk skal det bli:)Må bare få takke for alle de koslige og skjønne SKJØNNE tilbakemeldinger fra dere.Jeg blir helt varm i hjertet skal dere vite.
                                             JULEKLEMMER FRA VIBEKE

26 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder Vibeke!
    Flinke deg :)
    God Jul ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. GOD JUL Mirjam ! og tusen takk for alle skjønne tilbakemeldinger du gir <3
      klemmer Vibeke

      Slett
  2. Nei nå måtte jeg bare ta meg sammen og kommentere hos deg. Jeg har nok "lusket" i kulissene her leeeenge uten å gitt meg til kjenne.
    Jeg elsker all inspirasjonen jeg får når jeg er inne å tittet i bloggen din, og må innrømme at jeg har hermet ivei når jeg har holdt på å julepynte i hjemmet vårt .

    Tusen tusen takk for all inspirasjonen du gir, og jeg titter innom igjen i morgen, og hver dag framover.... i tilfelle du skulle legge ut noe nytt.

    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette var veldig koslig Hilde,så herlig tilbakemelding:)Og veldig gøy at jeg inspirerer nettopp deg:)Gleder meg til fridager nå med masse kos med familien og selfølgelig blir det masse blogging...mange bloggere tar juleferie med blogging da men jeg klarer ikke det... for da har jeg frihet til å gjøre det jeg liker nesten aller best...nemlig å dekorere og ta bilder ,hi,hi klart det skal blogges:))))Vi ses og hør gjerne fra deg igjen,det er SÅ koselig!Klemmer fra Vibeke

      Slett
  3. Utrolig koselige bilder og vakker dekorasjon:)
    Liker det enkelt selv, så dette var nydelig:)
    Flink du er :)
    Nyt førjulsdagene:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg,ja det enkle er det beste:)Klemmmer til deg på en desemberkveld <3

      Slett
  4. utrolig vakkert!
    Ha en riktig god jul:)
    Gleder meg til og følge deg, neste år!
    Juleklem lille meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig:)Tusen takk ønsker deg en riktig god jul!
      Klemmmer

      Slett
  5. Herlig inspirerende som alltid !!
    Kos deg videre
    klem

    SvarSlett
  6. Love this. So beautiful. You have a special gift for combining certain textures and looks. Love your blog. Merry Christmas.

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig!

    Nå fikk iallefall jeg veldig lyst til å ordne mer ute, så må nok stabbe ut i snøen og finne mer granbar til inngangspartiet i morgen.

    Ha en fin førjulstid!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig og ja granbar gjør susen:)))Klem Vibeke

      Slett
  8. Tenker på familien din som blir møtt av alt dette vakre; heldige er de.
    Klem,Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så skjønne du er Anette,tusen takk.))
      Klem Vibeke

      Slett
  9. Nydelege bilder ;)
    Får julestemning av kvart einaste eitt av dei :)
    Vil få ønska deg ei strålande julehøgtid i den fantastisk flotte heimen din.

    Klem / Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Janne:)Tusen takk for nydelige kommentarer fra deg <3 Måtte du få en strålende jul med din familie:)
      Klem Vibeke

      Slett
  10. Ååååhhhhhh,Vibeke,du er bare flinkest....det hjemmet ditt hadde jeg flyttet inn i ,uten å blunke.....hver eneste krok,oser av stemning,enten det er vinter eller vår !!! Og nå,jul.......nesten så jeg forventer at du utgir en julebok,til neste jul.......!!! Det hadde du fikset,lett som en plett !!! Vil ønske deg og dine,allt godt for julen og det nye året ! Masse "takk-for-inspirasjon"-klem,fra meg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Å kjære deg,du gir bare de herligste tilbakemeldinger som går rett i hjertet. TUSEN TAKK!!Riktig så god jul til deg og takk igjen <3
      Goklem fra Vibeke

      Slett
  11. I just love your blog! from here in Texas! Just discovered it a few weeks ago and it is my FAVORITE blog of any out of millions! Merry Christmas to you. Keep sharing your lovely home and ideas, please.

    SvarSlett
    Svar
    1. What a wonderful comment,thank you so much:)))Merry christmas to you to!
      All the best from Vibeke

      Slett
  12. Dear Phyllis!
    Thank you so much :)Happy christmas and all the best to you to:)
    Hug from Vibeke

    SvarSlett
  13. Helt underbara bilder!!
    Ljuvlig julstämning... :)

    Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  14. Kjære hjertebloggevennen min!
    Ja,nå har Bjarte funnet frem en ekstra stol siden han tror du kommer til oss på julaften....ho,ho,ho....du vet han...(ikke helt god!).....(kansje derfor han er sammen med meg!...hi,hi)
    Nydelig hos deg og alle bildene er like vakre!
    Må du ha en:
    GLEDELIG JUL!
    Kose deg massevis.
    Her er formen litt bedre heldigvis.

    Vi gleder oss til jul!
    Vi "sees" i bloggeland vi,må du hilse familien din.
    Guttaboys hilser og til deg og spes Nure!

    Juleklemmer i 90....!
    Camilla.

    SvarSlett
  15. Helt underbara bilder, så fantastiskt fin blogg.
    God Jul!
    Kram
    Hanna

    SvarSlett