søndag 18. mai 2014

Villt, vakkert og hvitt !

Så er jeg i gang... igjen....med å gå i grøftekantene å plukke de skjønneste små buketter :) Nå popper det jo opp både liljekonvaller,syriner og de søteste små markjordbærblomster...og det er dette jeg har forsynt meg med i dag :)
Å ja også denne....hmmmm! hva kan det være for en skjønning, en hvit akeleie kanskje? I grøftekanten sto den å "ropte" på meg....ikke i tvil om at denne skulle få være med.


Muggen er veldig gammel og er kjøpt hos en antiktivitetsforhandler i Sverige.Snart blir det Sverigetur igjen....:)))






Åh! kjenner jeg  det kan bli maaange slike blomsterbilder fremover...nå begynner nemlig naturen å by på sitt vakreste :) God ny uke alle sammen og TAKK for alle de koselige tilbakemeldingene om min lille butikk i forrige innlegg.Så gøy at andre også liker seg der inne.....for her storkoser jeg meg nemlig:)))

                                       KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Åååå noe SÅ nydelig altså!
    Ja nå er det dags for blommor ute:))
    Ha en nydelig blomsteruke!

    Blomsterklemmer fra Camilla ;)

    SvarSlett
  2. For en nyyydelig bukett, en herlig blanding som gir inspirasjon - skal nok tusle langs grøftekanter og skogsveier i sola i dag....
    Herlige foto

    SvarSlett
  3. Beautiful pictures of a lovely bouquet:)

    SvarSlett
  4. Det ser ut som en hvit anemone :) nydelige bilder!

    SvarSlett
  5. Love the sweet delicate flowers! Beautiful photos!
    Mary Alice

    SvarSlett
  6. En kram och en hälsning från Stenlycka som nästan aldrig skriver några kommentarer nu för tiden. Men du skall veta att jag gärna besöker din underbara blogg i det tysta.
    Allt gott till dig från Raina

    SvarSlett
  7. Such beautiful blooms and photos. I enjoyed your article in Shabbilicious magazine. Your home is amazing and probably one of the top pinned homes on my Pinterest board:-) Love everything♥

    Enjoy your week!

    xoxo
    Kathleen

    SvarSlett
  8. Ljuvliga bilder som vanligt!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  9. Hei Vibeke! Gratulere med butikk! Så fantastisk! Ditt må jeg ta en tur innom når jeg er i Brevik! :-) Nå som du har butikk- selger du noen fine håndtakk til gamle skap og kister? Slike som du hadde på det vakre hvite vitrineskapet jeg kjøpte av deg en gang :-) Hilsen,Olga

    SvarSlett
  10. Everything is just as pretty as it could possibly be - as always!! I so enjoy coming for a visit! :)

    Very best wishes on your new venture - the shop looks enticing. Makes me want to visit Norway! :)

    xxo

    SvarSlett
  11. Hallo. Wenn man die Dienste des deutschen Ghostwriter Dienstes in Anspruch nimmt, kann man das gewünschte Ergebnis beim Schreiben jeder Arbeit erzielen. Unsere Spezialisten folgen immer Ihren Anforderungen und Wünschen und machen die Arbeit so, dass sie eine gute Struktur hat und keine Plagiate enthält.

    SvarSlett