søndag 22. november 2015

Julemagi !


Så går startskuddet
for en etterlengtet
julepynting her i heimen!
Endelig skal vi få
lage litt JULEMAGI !
 Og jeg bringer inn rødt i år også...for det ga oss så masse glede i fjor. Senere i dette innlegget skal dere få se en reportasje i et magasin hvor vi bare hadde hvit jul....og noen få år etterpå er det  RØDT som dominerer :))
 Svenske pepperkaker og gløgg ble med fra Sverige i går ....gleder meg til å invitere venner og familie på kvelder med gløgg og kos i tiden fremover:)


 Maileg nisser og mus er noe av første tingene som kommer på plass på kjøkkenet.
Virkelig herlige og jeg blir bare glad av å se på de:)

 Jeg MÅ bare ha Ingrid Marie epler fra Sverige. Det er skikkelig julete epler og hvem har fortalt meg og inspirert meg til det?.....jo min store INSPIRASJON Ernst :) Tenk nå er det ikke lenge til han kommer med en ny sesong av "Jul med Ernst " . 3 desember på Tv 4 er dagen det hele starter....gjett om disse kveldene blir hellig i desember...:)

 En herlig samling av røde tekstiler ! Alt skal fram nå som desember snart er her.
 Kransen er laget av Hanna fra Hannas Skafferi i Strømstad og har holdt seg slik helt fra i fjor...Like vakker og det eneste jeg har tilført er noen søte lerkekongler.

I dette tyske magasinet har vi en julereportasje i år. Den lagde flinke Liv hjemme hos oss i 2011.
 
                                         Et virkelig HVITT julehjem hadde vi da !
og samme reportasje var i Boligdrøm for noen år tilbake :)







 Liv er i disse dager ute med sin nye bok : Kofteboken og noen husker sikkert at jeg fikk i år være med som modell og at vi var i hjemmet vårt å tok bilder til den kommende boken...og her skal dere få se resultatat.....Kjempe stas er det å få være en liten del av denne VAKRE boken. Liv imponerer meg med sine fantastiske bilder og flotte kofter nok en gang...og ja jeg har allerde fått noen favoritter jeg ønsker meg:)
 Et kjent fjes for dere her inne i ganske kjente omgivelser også...
 Jeg MÅ jo bare få meg denne kofta "Akantus", den var liksom meg den :)

 Virkelig gøy var det å få være med og jeg kan anbefale boken på det varmeste. Ja til og med til deg der ute som ikke kan strikke( slik som meg.. ) Bare bildene er en fryyyyd av flotte kofter,vakker natur og nydelige stilben som flinke Liv er en mester i å få fram.


Neste gang vi ses et det nok spredd litt julemagi utendørs også for både orangeriet og inngangens skal bli pyntet i år . 
Gleder meg MASSE :)
 
VARM KLEM VIBEKE
                                                  

13 kommentarer:

  1. Everything is beautiful :)
    Ania from Polish

    SvarSlett
  2. så nydelig...Får skikkelig julestemning:)

    SvarSlett
  3. Umulig å ikke få julestemning her hos deg. Nydelig og inspirerende.
    klem

    SvarSlett

  4. Din julen dekorere er så nydelig, Vibeke ... den røde er så glad og morsom ! Bøkene ser fantastisk !

    SvarSlett
  5. Vibeke, congratulations :)))!!
    Greetings from Méa

    SvarSlett
  6. Congratulations on the magazine articles! I love your home and your design. Its beautiful!

    SvarSlett
  7. Gorgeous! Those stacks of red and white linens make my heart pitter patter!!! Congrats on the magazine! The photos are lovely!

    SvarSlett
  8. Beautiful and festive! I especially love the collection of fabrics and wreath. Congratulations on the magazine and best wishes.

    SvarSlett
  9. I wish we here in the U.S received the magazines you are featured in, I would buy any and all you are featured in.
    Love your home for the million and 1 times, and the red, layered on all the white on white could not look more Holiday then here with you.

    Love all the candles and garlands, and the linens make it all feel so ready for Christmas.

    God Jul,

    Un Joyeux Noël

    Xx
    Doré

    SvarSlett
  10. Det är verkligen jul hos dig! Härligt och man blir så glad av dina bilder (som vanligt!) Jag ska börja pynta i helgen, hoppas tiden finns...
    Ha en skön vecka!
    Kram Titti

    SvarSlett
  11. Så mange vakre og stemningsfulle bilder her hos deg.
    Du er så flink!
    Nyt dagene.
    Klem Christina

    SvarSlett
  12. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett