torsdag 23. februar 2017

Vårlige små kunstverk

 Å det er deilige smelte, mildvær dager her jeg bor nå og man må jo bare bli inspirert.

I orangeriet er det god tempratur og jeg nyter ettermiddagene der inne når mulighetene byr seg.
Skjønne tulipaner og gåselabber må til blant rustikk stil for å skape stemningen jeg ønsker her inne.
 Disse flaskene er veldig gamle og kommer fra Antik Cederberg , elsker gammelt glass....det er noe spesielt med det...
Husker dere vottene i forrige innlegg ? Nå er de ferdig brodert av selveste Kristin Wiola som står bak mange inspirerende strikkebøker. Ekstra stas å få hennes "touch"på vottene jeg har designet og min helt fantastiske snille svigermor  strikket. Et skikkelig "teamarbeid" ligger bak disse vakre kreasjonene.

 Vår vakre Silje er min håndmodell for dette oppdraget :)


 Ååååå det er bare så nydelig utført disse små skjønne broderiblomstene....kan ikke se meg mett på de...



Da står en ny helg for tur og det blir av det rolige slaget med litt akvarellmaling og noen turer ut i orangeriet igjen. Helt toppers helg etter min smak det :)

                         Riktig god helg alle sammen !
                               KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. She is so beautiful, just like you are!

    Please have a happy weekend, too.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vottene ser så pen med broderi og datteren din er så flott!
      Jeg elsker de gamle flasker!

      Slett
  3. Love all your pictures.. Your daughter is gorgeous. I have a few of those bottles my self.

    SvarSlett
  4. So so beautiful pictures<3 I will follow your blog:)

    SvarSlett
  5. Hvite tulipaner og gåsunger var utrolig fint sammen, og nydelige bilder har du.

    SvarSlett
  6. Så utroligt smukke billeder. Jeg er helt fuldstændig forelsket i de fantastiske vanter.
    Og de hvide tulipaner i flaskerne ser forrygende ud.
    Tak for et skønt indlæg

    Ønsker dig en vidunderlig dag
    Knus lone

    SvarSlett
  7. elsker dine blog, er ecktig norsk og so fine
    bilder. koselig til sees andre design ikke ikea bare.
    Have a great day!

    SvarSlett
  8. Ljuvligt, ljuvligt, ljuvligt...
    Ha en skön helg nu!
    Kram Titti

    SvarSlett
  9. So wish we could purchase Greengate in the USA...so very pretty

    SvarSlett
  10. Your daughter is stunning, the perfect model for this beautiful post. I have always loved the use of white flowers in simple and/or rustic decorated rooms. White flowers seem to glow during the day and also at dusk, adding a glow wherever they appear. I notice how frequently you use a variety of white flowers in so many of your room and vignette designs; they are like a breath of fresh air. Thank you for sharing your creative beauty.

    SvarSlett