fredag 10. februar 2017

Vårlig grønt fra GreenGate

 I dag står noe vakkert og vårlig på bordet mitt og alt er fra fantastiske GREENGATE . Det jeg viser i dag er fra "Alice" serien og denne fargen heter "pale green ". Passer perfekt til min vårlige inspirasjon også er jo grønt en farge jeg liker ekstra godt :)
Veldig søt denne tekannen da..og skjønne kopper man holder godt i hånden .
 Herlige nyanser i grønt her med middag,frokost tallerken og te/kaffe kopp med skål....en fryd i mine øyne :)


 
 


Bestikket og tøyserviettene er fra Home & Cottage.
Det vakre glasset er også fra GreenGate
 


En sann glede å dekke et vårlig bord og invitere gode venner til lunsj med dette. Tenker det står på bordet gjennom hele helgen og gleder oss...Noe for helgefrokosten dette :)

                                                          Riktig god helg der ute !
                                      KLEM VIBEKE
 

11 kommentarer:

  1. so nice I will have to check out Greengate ! thanks for sharing.....Gail x

    SvarSlett
  2. So elegant in a very simple way. I adore anything mint! I think it adds such a freshness to any decor. Your prsentation; the mint dinnerware, textured linens, flowers and lovely wood table is springlike in the most lovely way.

    SvarSlett
  3. So elegant in a very simple way. I adore anything mint! I think it adds such a freshness to any decor. Your prsentation; the mint dinnerware, textured linens, flowers and lovely wood table is springlike in the most lovely way.

    SvarSlett
  4. That pale green is absolutely gorgeous! Perfect for welcoming spring!!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  5. Dette er herlig, Vibeke! Den grønne fargen er så fint for våren!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Åhh kære Vibeke
    Så smukke billeder og jeg er da faldet pladask for Alice serien. Den grønne farve er jo totalt uimodståelig

    Ønsker dig en vidunderlig ny uge
    Knus Lone

    SvarSlett
  8. Herlighet for et nydelig servise!!!
    Å for en nydelig grønnfarge,dåååååner!

    Herlig inspirasjon:)

    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Vår, grönt & så underbart härligt!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  10. Alice pale er bare helt nydelig! Jeg samler også på det, men klarte ikke velge. Dermed ble det både rosa, lyseblå og lysegrønn på meg. Kombinerer det med Marie pale blue i tekstiler, og det ble veldig vårlig og fint. Takk for titten, nydelige bilder😊

    SvarSlett