søndag 22. april 2018

Endelig VÅR i orangeriet !

Så har våren endelig meldt sin ankomst her hvor vi bor. Åååå noe så fantastisk å kjenne varmen og nyte tiden utendørs igjen, dette har vi ventet lenge på . Jeg har ikke så mye igjen av møbler igjen i orangeriet nå siden jeg har det meste i butikken , men den fine sjenken hører hjemme her så den får bli. Nå er der den fyldt med frodige vekster og det er slik planen skal bli her inne i tiden fremover ,masse vekster som skal gi glede og inspirasjon !
  Ved åpningen av Vibeke Design butikken var jeg så heldig å få flere skjønne blomster og noen har jeg plantet om . Så nå gjelder det å passe godt på de så de vokser seg store ,vakre og frodige.



 Den herlige matta er fra Boel & Jan og den gir rommet et friskt lite pust med sine striper i herlig grønt .



 Dette bordet er malt med bergere milkpaint og fikk stå ute i fjor sommer. Resultatet er blitt en fantastisk patina !


Skjønne forglemmegei og narsisser....i herlige rustikke leirpotter.




 Det skjedde noe spesielt her i natt, jeg ble oppringt av politiet som kunne fortelle at det brant i bygningen jeg har butikken..og de ville at jeg skulle komme for å sikre ting . Når vi kom dit oppdaget jeg at det ikke gjaldt mitt lokale likevel og vi kunne reise hjem med hvilepuls igjen..Det hadde vært veldig kjedelig om dette hadde vært et faktum , da hadde nok denne dagen vært litt annerledes ..
Heldigvis har ingen kommet til skade og butikken min er som den pleier , men trist er det når et gammelt bygg i byen vår får slike merkbare skader.

 Butikken har fått en "pangstart" og vi er utrolig fornøyd med at så mange har meldt sin interesse ..Vi kunne ikke ønsket oss en bedre start . Varene har gått unna og vi har allerede planlagt en tur til Sverige for innkjøp tidlig i mai. SÅ MORRO !!!


 Denne vakre skjenken ble solgt i går men flere møbelskatter er under arbeid , så her kommer noe nytt om ikke så lenge.








 Nå gleder jeg meg til neste lørdag hvor vi igjen håper på godt besøk i Vibeke Design butikken. Jeg har allerede rukket å bli veldig glad i dette stedet og koser meg stort når jeg jobber kreativt eller har hyggelige kunder på besøk... må jo bare si at jeg virkelig er  lettet at beskjeden vi først fikk i natt ikke stemte ...det hadde vært en brå slutt på mitt butikkeventyr i Storgata 163...


                                  FIN NY UKE ALLE SAMMEN !

                 KLEMMER FRA VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Beautiful spring time!
    I wish lots of sunny days for you!

    Susanna

    SvarSlett
  2. So beautiful! I love the collection of green on your shelf. So glad that your shop is doing so well!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  3. Din orangerie er så nydelig, Vibeke! Gratulerer med din nye butikk ... det er fantastisk! God vår!

    SvarSlett
  4. Heerlijk! Wat een fijne plek. :)

    SvarSlett
  5. Så delikat butikk! Og orangeriet ditt må være det fineste jeg har sett . Koselig og rolig , med rustikke potter som får være rustikke.

    SvarSlett
  6. Your shop looks lovely with tons of Amazing things. love your pots, too.
    Rita

    SvarSlett
  7. GRÖNT & SKÖNT hos dig Vibeke! Önskar dig en härlig helg med massor av sol och vårvärme...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  8. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett