søndag 27. januar 2019

Vinter ute ...vår inne !


Hei dere, riktig godt nyttår  ! Jeg har tatt meg en god pause fra både blogg og butikk i januar og det har vært lurt..."LITT" sliten etter jul og da må man lytte til kroppen. Men nå er butikken gjort klar for å ta imot hyggelige kunder igjen. I disse dager holder jeg på med de aller siste forberedelser, og siden milkpaint er en ny vare i butikken denne våren , må jeg gjøre om litt i lokalet mitt.  Dere husker sikkert dørlemmen jeg malte i milkpaint "Bergere" for noen år siden ? Den holder seg like fin og jeg har ikke  trengt å gjøre noe med den...og visst er den vakker året rundt ....også i skikkelig vinterdrakt.
Men selv om vinteren har virkelig har tatt plass utendørs her , er jeg klar for vår innendørs. Og i butikken min har vårnyhetene begynt å komme, slik som denne vakre puten her ! Det er nesten så man kan høre fuglesang bare ved å se på den...og allerede har spørsmålene om denne ramlet inn...veldig populær hos andre enn meg med andre ord :) 



Flotte løpere er også ankommet både i natur og vårlige farger.  Er det rart jeg gleder meg til å åpne igjen :)
 Siden jeg er så "vårsjuk" gleder jeg meg med litt vårlige blomster innendørs her også på kjøkkenet.


 Disse skjønnhetene er fra Mester Grønn , og etter at rosene takket for seg har "puselabbene "holdt liv i vårbukettene leeenge :)

 Avslutter med et vårinspirert bilde til dere der ute ....før jeg gjør meg klar for ut å vasse i snø til knea og måke meg en vei inn til orangeriet og andre steder det er kjekt å holde en åpen vei til....har nemlig på følelsen at denne snøen kan ligge....lenge.
Gleder meg til alt vi skal dele inn i 2019....og TAKK for at nettopp DU følger meg her inne på Vibeke Design ! Jeg vil snart komme tilbake med info om når butikken åpner opp igjen.

                                         KLEM VIBEKE 

13 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Vibeke. Og takk for at du, på en snøtung dag bringer skikkelig vårstemning inn i mitt hjerte. Virkelig noe jeg trengte akkurat i dag. Ser fram til flere vårlige innslag i tiden som kommer.

    SvarSlett
  2. I just love your site. Your home always looks so fresh, clean and beautiful.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Nydelig. Hvor kommerputene fra? Irene

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. It looks beautifull! I follow you at Instagram with plessure. I have a question. Do you know were I can buy that cushion with the bird on it? In Holland I can’t find it. Perhaps you know a internet shop. I hope you can help me.

    SvarSlett
  7. Hello Vibeke. I just discovered your blog from Laurel Bern, and it's beautiful. I love the tone on tone Scandinavian style.

    SvarSlett
  8. Enjoyed reading the article above , really explains everything in detail,the article is very interesting and effective.Thank you and good luck for the upcoming articles ssd price in pakistan

    SvarSlett

  9. Well, You know what , You deserve the high amount of appreciation for this work and I must say that you are a top notch information breaker. Online shopping in UAE

    SvarSlett