søndag 17. februar 2019

Ny vår i Vibeke Design butikken

 Herlige tider i Vibeke Design butikken nå, og skal si jeg koser meg der inne..Utrolig hyggelig at andre også hygger seg når de kommer på besøk og jeg kan se tilbake på en pangstart for dette året:))) Tuuuuusen takk alle sammen !! I dag viser jeg litt av utvalget fra butikken min og hvordan enkelte varer gjør seg i heimen vår.
Masse herlige tekstiler og kopper i blåtoner

Fatene og lysestakene er virkelig populære. Det skjønner jeg veldig godt.
Den flotte blå løperen er kommet inn i butikken igjen og jeg som er glad i blått, sier ikke nei takk til den her hjemme.
Ikke koppene og denne puta heller.



Det oser energi  og glede i det gule hjørnet her....og skal si de gule tekstilene har fått bein å gå på ...:) 



Skinn imiterte toalettmapper...sååå fine !

Flere ulike typer lysestaker , i rustikk stil ....






Nå er "Milkpaintrommet"på plass i butikken også , og her finner man den berømte malingen jeg varmt har snakket om i flere år nå. Mange viser sin interesse og har allerede hivd seg ut i et oppussingsprosjekt med milkpaint..SÅ gøy !



Herlig fargerik keramikk må man ha :)

Nå ventes mye herlig tid i butikken fremover, for her ankommer mye nye varer i de kommende ukene..Så gøy å skape nye små ,inspirerende miljøer som folk kan kose seg i .
Butikken har fått ny åpningstid også, hver lørdag fra kl 11- 15 . Velkommen til deg som ønsker å ta turen !



                                                 Fortsatt riktig fin februar alle sammen,

                                                    KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Gorgeous! Love the yellows and golds, with lemons :)

    SvarSlett
  2. Everything looks lovely and peaceful.

    SvarSlett
  3. I want one of everything. You have so many lovely treasures in your store, I wish I could visit. Beautiful!

    SvarSlett
  4. Alt er så pent, Vibeke! Jeg skulle ønske jeg kunne handle!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. A very good and interesting article to visit, thank you for presenting it.
    Gejala Cacingan Pada Orang Dewasa

    SvarSlett
  9. Piękny blog o domu i o Twoim autorskim stylu urządzaniu domu. Chociaż nie przepadam za skandynawskim stylem, to jednak masz tu wiele akcentów, który przypadły mi do serca. Pozdrawiam gorąco z upalnej teraz Polski.

    SvarSlett