fredag 11. november 2011

Endelig helg!

Som dere sikkert vet nå er at jeg ELSKER å skrive,for hånd..

Helt fra jeg begynte å skrive som barn,har jeg likt å utprøve nye skriftformer

(Noe ikke min lærer likte særlig godt......)

Inspirasjon henter jeg fra bøker,blader og skilt.....ja det kan dukke opp hvor som helst egentlig."Krussedullene" som jeg har pyntet med her ,lærte jeg meg som 10 åring når jeg gikk i lære hos en rosemaler. De har jeg med meg ennå:)Heldigvis er formen bedre i dag og vi kan møte helgen frisk og opplagt.Riktig god, god helg til dere alle.  KLEM

2 kommentarer:

  1. Så fin skrift. :) har flere ganger prøvd meg på kalligrafi, men får det ikke til......
    Du er så flink både til skriving, tegning, maling og er utrolig kreativ :)
    Leser bloggen din ofte :)

    SvarSlett
  2. Hei:)Neimen sååå koselig tilbakemelding,tusen takk:)Kalligrafi har også jeg prøvd,det er vanskelig ja.Men ikke gi deg hvis du har "skrivegleden"i deg,masse flotte tusjer å få på markedet.Som du kan lage din egen skrivestil av:)))God helg

    SvarSlett