lørdag 23. mars 2013

Et lite stykke kunst!

 Ja et lite stykke kunst er dette teppe svigermor har heklet for meg. Jeg fikk hentet det i går og er bare mer enn fornøyd...kan nesten ikke se meg mett på det heller.Ja sånn er jeg når stor begeistringen slår til....Fargekombinasjonene består av farger som jeg aldri hadde trodd skulle funke sammen...men når du sitter å lager slike kombinasjoner er det utrolig hva som kan komme opp.Kjempe morro er dette!



 Små restenøster som er blitt igjen....søte farger som blir som en liten dekorasjon:)
 Helt skjønne Skjønne farger er dette......

 Er det noen som hadde ønsket nr på disse fargene jeg har brukt er det bare å si ifra.Garnet heter MANDARIN PETIT.

Det er en deilig deilig lørdag og sola skinner og fuglene kvitrer!!!En påskepakke av skjønneste Camilla kom også i dag,hva det var i den får dere se senere i påsken.Jeg ble hvertfall glad og som vanlig rørt av denne utrolig gode varme damen.Fantastisk lørdag alle dere gode der ute!
                                 Klemmer fra Vibeke

26 kommentarer:

  1. Heidu:) Så utrolig nydelig Vibeke:) Det gled jo inn i fargene du har i rommet...men det var vel planlagt ....hihi:-)
    Du er skikkelig flink...
    Jeg har ikke kommet meg i gang, men når jeg nå ser det ferdig, så kanskje jeg må hive meg rundt!

    Gøy å følge med deg kjære Vibeke, kommer sånn i vårstemning av fargene og blomstene. Jeg våknet til knall sol og 15 minusgrader:-(((
    Men lukter og hører våren sjø.....tilogmed her i vakre trøndelagen:)
    Riktig god påske til deg og kos deg med fammen:) Jeg skal på påskefjellet, og håper at jeg kan hjem og begynne å rake plenen etterpå...haha:) Er vel lenge til:)
    Påskeklems fra meg

    SvarSlett
  2. Må du bare KOSE deg skjønneste Grete:)Jeg var ute å måket vekk litt mere snø fra inngangspartiet her for nå skal det bli vårstemmning ved døra:))Er nok lenge til vi får se gesset her også...men så lenge vi har sol...ja da blir vi glad Grete:))))God tur til deg og dine,klemmer i fleng fra meg:)

    SvarSlett
  3. Beautifull blog! ola fi from Poland.

    SvarSlett
  4. Såååååååååå Fint!!!! Underbara färgkombinationer :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  5. Det var et nydelig teppe i herlige farger,så flink svigermor du har. :)) God helg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Your posts are always soooo wondervoll!
    Nice weekend! Greetings from Germany sends Ulla

    SvarSlett
  7. Beautiful colors, very very romantic.
    Hugs
    Agnieszka.

    SvarSlett
  8. Det er simpel hen så flotte billeder du har og en skøn blog :O) Klem Betina

    SvarSlett
  9. Så flott report ditt ble...og jeg heller for fulle ligger her:)
    Synes fargene var så flotte og fine sammen,at jeg måtte ha det:) takk for flott inspirasjon...bildene dine er..tja...har vel nevnt det før og kan nenves igjen..vakre<3
    Fin lørdag med og få litt snø vekk:)
    Hadde enda solen ting litt mer av den:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eh...teppet ditt ble fint, og jeg hekler for fulle mugger...telefon er fine saker..kan bli mye rart av det:)...hihi

      Slett
  10. die decke ist wunderschön, ich liebe diese farben!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  11. So beautiful...love the colours.
    Fine weekend

    SvarSlett
  12. Har hun gjort det allerede??? Wao. Forbilde!
    Det var helg nydelig. Snurr deg inn i det både titt og ofte, Vibeke!

    PåskeKLEM

    SvarSlett
  13. Just so pretty Vibeke! The color combinations are indeed lovely. A gift of love. :-)

    SvarSlett
  14. Skjønneste Vibeke!
    For et vakkert teppe!
    Din svigermor er veldig flink og nok veldig glad i deg!
    Herlige farger du har funnet sammen....dette kan du!

    Så koselig at den lille pakken kom i dag og tusen takk for de varme ord.....ble glad må vite.....
    Kos deg videre kjære.
    Good klem
    Camilla.

    SvarSlett
  15. Kjempeflott. Så heldig du er som har så flink svigermor :)
    God påske!

    SvarSlett
  16. For et nydelig teppe :) og koselig stil du har !

    Første gangen jeg er inne hos deg men det blir ikke siste !

    God Påske klem fra Monica

    SvarSlett
  17. Kjempefine farger på bord og skap, blir rent i godt humør av de. Delikate farget i teppet. Syns sammenføyningen av rutene er vanskelig å få pent. Er rutene heklet eller sydd sammen?
    hilsen inger karoline

    SvarSlett
  18. Hei:) Rutene er sydd sammen forteller svigermor.Selve heklingen er en grei oppgave sier hun,det å sette det sammen som er selve jobben...:)Klem vibeke

    SvarSlett
  19. Greetings from Finalnd:)

    Beautiful atmosphere here!:) I love your photos♥
    Iam now your newest reader:)
    Welcome to my new blg, if you want:)


    SvarSlett
  20. Hvor mange nøster ble brukt til teppet ditt?

    Hilsen Line A.

    SvarSlett
  21. How big are the squares? I am trying to make this, but I think my squares are too big. Thank you, I love your page.

    SvarSlett
  22. Son preciosos, haré un conjunto, me encantaron los colores, plenos de tranquilidad y candidez, felicitaciones

    SvarSlett