mandag 5. august 2013

Hva er historien?

I dag skal jeg dele noe veldig søtt og veldig smått med dere.....bare vent å se :) Men først litt blomster fra grøftekantene og litt franskt og svak rød.
I dag skal jeg vise dere noe veldig smått,rødt og veldig søtt.. 
Men først litt gamle franske skatter og blomster hentet fra grøftekanten!
Har vært veeeldig svak for rødtoner i hele sommer,og sarte toner man finner på disse gamle franske krukkene og det engelske porselenet bak her, gjør meg nesten helt mo i knærne...ho,ho:)




Ja så kommer vi til de veldig søte og røde små da...nemlig noen gamle sko fra 40-50 tallet..ja hva skal hun med de da tenker noen sikkert her nå...Men sannheten er at de skal jeg rett og slett bare ha stående framme å beundre og undre meg over....Hva er historien bak disse små? Det får jeg nok aldri vite ,men man får vel bare fortsette å undre seg..:)"Helledussen"var vel det første jeg tenkte når jeg så de...og "hvem liten og søt er det som har gått med disse for lenge siden tro?"Vi var mange som beundret disse hos Lise i helgen og hos meg fikk de bli med :)))


 Vet det sikkert er litt spesielt...men de gjør meg bare glad på en måte :) Å kjenne seg GLAD har vel aldri vært feil heller....:)
Her skal man bare kooose seg med engelske interiørmagasiner min bedre halvdel har tatt med fra London nå i kveld..en liten HVERDAGSLYKKE kaller jeg det :)) Nydelig uke til alle sammen! Klem Vibeke

11 kommentarer:

  1. De var jo bare utrolig nydelige:)
    Kan tenke meg det har gått noen lykkelige barneføtter i disse:)
    Herlige skatter og bilder som alltid:)
    Kos deg masse med bladet:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. De var jo bare herlige, ser for meg de søteste kjoler! Du har virkelig fått meg til å se hvor fint rødt og hvitt kan være, takk for nydelige bilder som alltid, jeg støtter veldig tanken om å lage en bok!!!
    Fortsatt fin mandagskveld!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  3. Oh, the little shoes are sooooo cute!!!
    It would be wonderful to know the story behind....
    I love your enamel tins!
    Have a cosy evening,
    hugs,
    Barbara

    SvarSlett
  4. Hej du sötaste och goaste !!!

    Alltså dom små skorna...jag dör en smula..så underbara..undra vilkas små fötter som trampat runt i dom !!
    Ser att du har samma porslin som jag..bengali från rörstrand..hi hi ..det är roligt att jag har en röd/vit vän i Norge !!!!

    Tack för din fina kommentar..det värmde så gott och jag behövde lite varmt om hjärtat idag !!!!!!

    Största kleeeeemen

    SvarSlett
  5. Hei Hei kjære du!!!

    Nå fikk jeg svar på de små gamle rød!!!
    Så nydelige, forstår godt at de måtte bli med deg hjem altså!Her hos oss står de små skoene til Marie fremme til pynt.Ikke så gamle som dine rød, men et veldig koselig minne fra den tida hun tok sine første skritt!!!

    Boksene er bare helt nydelige og alt passer perfekt inn hos deg i ditt vakre hjem.

    Lampen vi fikk hilse på i ditt innlegg i går, er jo bare så fin, med så flotte detaljer!!!

    Er så koselig å følge deg her og på fb.
    Virkelig noe jeg gleder meg til hver dag!!!

    Alltid nydelige bilder, herlig tekst, nydelige kommentarer og massevis av inspirasjon!!!

    Så glad jeg traff nettopp deg!!!

    Kos deg i regneværet. Her øser det ned, og det er helt mørkt ute. Nå får jeg rett og slett litt høstfølelse jeg altså, her jeg sitter med sokker på beina, og golfjakke på under teppet :)

    Gleder meg allerede til nytt innlegg her i morgen!

    Mange klemmer fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. God kveld i stuen!
    Noe så herlig da..... Og helt enig at blomstene i krukkene til de nydeligste fat..... Ja det er til å dåne av!
    Her øser regnet ned.
    Jeg trenger jo ingen interiørblader jeg..... Har jo DEG ❤❤❤

    Natta skatta❤
    Ho ho det rimte jo!

    SvarSlett
  7. Hei Vibeke!
    Jeg er stadig innom bloggen din for å nyte dine vakre bilder, det er som Camilla over her sier "Jeg trenger jo ingen interiørblader jeg..... Har jo DEG". Det er sannhet i det fordi kvaliteten på bildene dine og stylingen din er bare så nydelig og gjennomført at det er på høyde med de beste interiørstylistene og fotografer.

    Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Du tar så vakre bilder!! Vakkert spiserisett i emalje og det var nydelig med de svake rød stripene på krukkene. De små røde og hvite skoene var jo helt skjønne!
    Ønsker deg en fortsatt herlig uke:) Klem

    SvarSlett
  9. Åh, nydelig, nydelig, nydelig!!! Vakreste bilder som alltid og de små barneskoene var jo bare et fantastisk funn! Skjønner godt at du vil ha dem framme å beundre:-)))

    SvarSlett
  10. De burkarna som du har i rött/vitt är bara så ljuvligt vackra.

    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  11. Jeg må bare kommentere hvor vakre bildene dine er, må sees en gang til :-) Tror jeg må ta meg ei runde hos deg :) Mye flott og se på. God onsdagskveld. Klem Monica.

    SvarSlett