søndag 9. august 2015

Sensommer farger !

 I dag har jeg vært så heldig å få være med å jobbe kreativt med inspirerende Livs Lyst . Hun er snart aktuell med sin andre Koftebok og folkens....her er det bare å begynne å glede seg ! Bildene jeg viser i dag er av noen av våre rekvisitter for dagen...altså rognebær, markeblomster og epler fra vårt lille epletre.En herlig fargesymfoni !









Deilig med slike farger synes jeg...
og gleder meg til
de virkelige bildene
fra dagen i dag
kommer ut en vakker dag...
 
KLEM VIBEKE



8 kommentarer:

  1. Inspirerende bilder. Man får bare lyst til å løpe ut for å hente både reinfavn og epler!! Gleder meg til kofteboka med både kofter og fine rekvisitt bilder!

    SvarSlett
  2. Nesten litt vemodig å se disse tidlig-høst-bildene. Jeg går fortsatt og venter på sommeren, jeg. Men for all del; nydelige farger og bilder, og bildene til Kofteboka blir sikkert vakre. Flinke jenter, det! Berit.

    SvarSlett
  3. Så pen, Vibeke ! Jeg elsker denne gylden farge akkurat nå , også, og jeg bringe det inn i huset vårt . Det er perfekt å gå inn i høst !

    SvarSlett
  4. Lite vemodigt känns det när jag tänker på att sommaren snart är slut och så kort den var. Undrar hur många ljus jag tänt denna sommar???.
    Det är åtskilliga
    Ha det gott
    Meta

    SvarSlett
  5. Przepiękne zdjęcia i dekoracje.

    SvarSlett
  6. Przepiękne zdjęcia i dekoracje.

    SvarSlett