søndag 1. november 2015

Ny verdi !

 Jeg har med årene utviklet en ny verdi, nemlig det å sette pris på alt det vakre naturen har å bringe oss...og høsten bringer virkelig mye med seg som jeg setter veldig pris på. Fantastiske farger er en av de tingene som setter kreativiteten min i sving. Ikke så verst å ha fått en sånn verdi inn i livet må jeg si:)

 I dag tar jeg dere med til et sted jeg reiser veldig ofte nemlig vakreste Mule Varde. Her reiser jeg så ofte jeg kan og er en perle her jeg bor. Her er man tett på sjø,vakker natur og gammel arkitektur ....ja stedet har alt jeg setter pris på:)
 Fargene her er helt magiske på denne tiden av året....
 og "vasse"i slikt løv er en herlig følelse synes jeg :)
 Den fantastiske lille lekestuen som tilhører eiendommen er like sjarmerende fra alle vinkler...
 Uendelige store trær i de mest magiske farger...her kunne man ligget å drømt seg bort leeenge :)
 Tok med oss de deilige fargene inn i orangeriet også ! For en stund siden fant jeg en gammel tursekk fra 1930 tallet og i dag er den blitt til en høstlig dekorasjon i orangeriet.



 Nå er tiden inne for å smyge inn i gode varme strømper igjen og jeg har bare de skjønneste strømper strikket av svigermor. Den varme grønne fargen er en av mine absolutte favoritt farger på denne tiden.








                           Nå er det bare å ønske flotte NOVEMBER velkommen !

                                                          KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. You live in such a beautiful place, Vibeke. The fall colors are just so wonderful and I love the ornagerie..Happy November to you..Judy

    SvarSlett
  2. It is really beautiful where you live. Our trees have not changed color yet. They are still green. Our maple is usually red by now. But the drought has affected our seasons.

    SvarSlett
  3. Happy Fall Vibeke ! You do live in such a beautiful colorful part of the world. We just moved to the coastline of Oregon and it's so beautiful here BUT everything is always green. That would normally be a Great thing but i wish
    things would turn that beautiful burnt orange color. All
    pictures at this time of year is beautiful orange colors and
    i have nothing but green ! So i will continue to look and
    dream at your pictures and be transported to to a
    wonderful orange world. ( : Thank you Vibeke, have a blessed Fall season.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett
  6. Hallo Freunde, wenn ihr Ideen für ein zauberhaftes Hochzeitsvideo sucht, schaut auf Videograf Hohzeit vorbei. Hier finden Sie Informationen darüber, wie Sie Ihr Video unvergesslich machen und den ganzen Zauber und die Liebe, die bei Ihrer Hochzeit vorhanden waren, vermitteln können. Erfahren Sie, wie Sie Erinnerungen schaffen können, die Sie für immer begleiten werden.

    SvarSlett