lørdag 2. september 2017

Tid for høstkos ute og inne !

Jeg ELSKER høsten !
Det er da jeg mest kreativ og skapende,
og igjen er det gjerne blomster som
inspirerer og bladene selvsagt på
denne tiden av året. 
 
Nå er dørlemmen vi laget i sommer endelig ferdig. Tre strøk med Bergere milkpaint har det blitt ,før jeg var skikkelig fornøyd :)

Fikk så lyst til å dekke et tidlig høstbord nettopp i denne delen av hagen ...så fikk man nyte de nye omgivelsene ekstra godt :)


 Litt mørke bilder her og lyset og meg jobber om kapp nå om dagen....merker at det blir litt tidligere mørkere. Og jeg som er på jobb hver dag må jobbe også når jeg kommer hjem :)










På høsten er også lett å bli inspirert av
både tekstiler og annet spennende tilbehør...
som de herlige tekoppene
,skål og tallerken fra kremmerhuset.


Kjøkkenhåndklene i gult
er også fra Kremmerhuset


 Pledd.....ja det finnes "noen"av de i huset....Men måtte jo ha et i denne fargen også :)


For tiden jobber jeg med å ta bilder for Miss Mustard Seed Milkpaint . Klikk på linken og du kommer direkte inn på bildene mine på forsiden :) Litt stas at de ønsker bilder fra denne dama i Norge...:)

                                                 Nyt dine september dager der ute!

                               KLEMMER  FRA VIBEKE 
                                                 


 

11 kommentarer:

  1. När jag har noll inspiration så är din blogg och alla fina bilder rena hälsokuren :)
    Helt underbara höstbilder du bjuder på...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  2. Just lovely as always! This is my favorite time of year also...I think!...Christmas runs a close second.

    SvarSlett
  3. We have just entered spring where I live. It was so lovely looking at your Autumn photos. Thank you.

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint du har det hjemme og i hagen din! Jeg får lyst å pynte litt til høsten selv nå - og dette gule pleddet hadde jeg ønsket å få kjøpt også :)

    SvarSlett
  5. Hello, Vibeke! Yes, I am like you. My creative side comes to,life in Autumn 🍂. So many things to explore, try, learn, sense and savor..

    SvarSlett
  6. Hi Vibeke! Every week I receive such a treasure in your blog post! Fall has always been my favorite and most creative time of year also. Your blue milk paint table is perfect to showcase all of your lovely fall displays. All of your table settings, gorgeous floral arrangements including fruits and tea cups are a treat for the eyes. Thank you for sharing your creativity with your followers!

    SvarSlett
  7. Fallbildene dine er så vakre! Slike nydelige blomster og farger. Jeg elsker de nye delene du delte. Det er herlig at du jobber med Marian!

    SvarSlett
  8. quelle belle ambiance
    j'aimeee
    talou

    SvarSlett
  9. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett