mandag 2. april 2018

Ny Vibeke Design butikk !

Ja så gjør jeg det igjen, åpner en ny Vibeke design butikk :)  Denne gangen ligger den i Porsgrunn sentrum i sjarmerende gamle lokaler som passer min stil prefekt.

Siden jeg sist drev butikk har livet forandret seg på flere måter, jeg har byttet til en jobb jeg får litt mer energi av, og jeg har nå store unger som lever sine egne liv i helgene,hi,hi...og det betyr at mor kan gjøre det hun vil :) Foreløpig blir det åpent på lørdager men lokalet har potensialet til andre aktiviteter også. Dette ønsker jeg å dele med dere etter hvert. 
 Så her kommer de første bildene fra lokalet mitt! Gulvet her inne er skikkelig gammelt og slitt og passer utmerket min rustikke stil . Vi har nå også vært i Sverige hos Cederberg å hentet hjem flotte møbler og annet spennende brukskunst.


 Her blir det moro å bolter seg og skape inspirerende og vakre stillben til folket :)
 Lokalet har flere små rom som man kan skape ulike stemninger i .. :)

 Jeg er veldig fornøyd med tekstilene jeg har valgt ut i butikken alle puter,tepper og kopphåndkler er fra Boel & Jan . Nydelige farger og topp kvalitet.





 Mange varer er altså på plass og her noen flotte henge lysestaker fra Affari.


Jeg har kun brukt ting jeg har fra før av i butikken og her er "pakkedisken"min :) Så nå skal den rustikke høvelbenken få et nytt liv her inne :) 

Skiltet har jeg håndmalt selv og ønsket å ha et personlig uttrykk . Det henges opp i neste uke...og det gleder jeg meg veldig til.

Så om ikke lang tid åpner jeg min fine butikk som jeg håper mange vil få glede av :)
LØRDAG 14 APRIL kl 10 er åpningsdagen . 
Adressen er Storgata 163 i Porsgrunn . Masse,masse velkommen alle sammen ! 
                          
                              KLEMMER FRA VIBEKE 
                      

41 kommentarer:

  1. Så ljuvligt!
    Stort Lycka Till!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. Så kul, och det kommer bli fantastisk bra. Så vacker lokal och underbara saker/ting. Vad duktig Du är, skylten är verkligen superfin!!! Stort och varmt LYCKA TILL, vännen!
    Kram från Kate

    SvarSlett
  3. bonne chance pour ce nouveau départ ! j'aimerais bien connaitre la Norvège et faire un tour dans ton magasin
    bises
    Nicolette

    SvarSlett
  4. Gratulerer og lykke til! :-)

    SvarSlett
  5. Hvor fantastisk, Vibeke! Jeg skulle ønske jeg bodde nær nok til å besøke butikken din!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Complimenti Vibeke,siamo troppo distanti altrimenti sarei li per augurarti un grosso imbocca al lupo...Gaby

    SvarSlett
  8. Gratulerer!! Butikken ser kjempefint ut og jeg tror at det blir en kjempesuksess! Lykke til med åpningsdagen <3

    SvarSlett
  9. I have these additions with similar possibilities.

    SvarSlett
  10. Just bautiful! I like it ;)

    SvarSlett
  11. Underbart! Lycka till Vibeke :)
    Ha en skön helg...
    Bästa kramen från Titti

    SvarSlett
  12. Super to wygląda, bardzo ładne wnętrze

    SvarSlett
  13. Super entry :) I am waiting for the next one.

    SvarSlett
  14. Dodałabyś jakiś post na temat wyposażenia małego pokoju??

    SvarSlett
  15. Cute accessories for the interior. I like it ;)

    SvarSlett
  16. Cool interior :) I like it :)

    SvarSlett
  17. Bardzo ładne wnętrze :) podoba mi się :)

    SvarSlett
  18. Very nice interior. Very bright and look very cosily ;)

    SvarSlett
  19. Świetny projekt. Bardzo mi się podoba :)

    SvarSlett
  20. Jak dla mnie również bardzo fajnie to wygląda :)

    SvarSlett
  21. Super rzeczy :) niejedną chętnie bym przygarnęła :)

    SvarSlett
  22. Very nice interior. I like it :)

    SvarSlett
  23. Your's interior on the photos is very nice ;) I like it.

    SvarSlett
  24. Nice place :)
    Greetings :)

    SvarSlett
  25. I like this interior. It's amazing :)

    SvarSlett
  26. Congratulations on the new shop Vibeke. Everything that you do is beautiful and this shop is bound to be equally so.

    SvarSlett
  27. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  28. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  29. Har du skapet enda? Hehe.. krysser fingrene! Det grønne.

    SvarSlett
  30. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett
  31. PLAY GAME WAIT FOR ME FREE MONEY DOLLAR superslot

    SvarSlett
  32. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett