Viser innlegg med etiketten vårtekstiler. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten vårtekstiler. Vis alle innlegg

søndag 27. januar 2019

Vinter ute ...vår inne !


Hei dere, riktig godt nyttår  ! Jeg har tatt meg en god pause fra både blogg og butikk i januar og det har vært lurt..."LITT" sliten etter jul og da må man lytte til kroppen. Men nå er butikken gjort klar for å ta imot hyggelige kunder igjen. I disse dager holder jeg på med de aller siste forberedelser, og siden milkpaint er en ny vare i butikken denne våren , må jeg gjøre om litt i lokalet mitt.  Dere husker sikkert dørlemmen jeg malte i milkpaint "Bergere" for noen år siden ? Den holder seg like fin og jeg har ikke  trengt å gjøre noe med den...og visst er den vakker året rundt ....også i skikkelig vinterdrakt.
Men selv om vinteren har virkelig har tatt plass utendørs her , er jeg klar for vår innendørs. Og i butikken min har vårnyhetene begynt å komme, slik som denne vakre puten her ! Det er nesten så man kan høre fuglesang bare ved å se på den...og allerede har spørsmålene om denne ramlet inn...veldig populær hos andre enn meg med andre ord :) 



Flotte løpere er også ankommet både i natur og vårlige farger.  Er det rart jeg gleder meg til å åpne igjen :)
 Siden jeg er så "vårsjuk" gleder jeg meg med litt vårlige blomster innendørs her også på kjøkkenet.


 Disse skjønnhetene er fra Mester Grønn , og etter at rosene takket for seg har "puselabbene "holdt liv i vårbukettene leeenge :)

 Avslutter med et vårinspirert bilde til dere der ute ....før jeg gjør meg klar for ut å vasse i snø til knea og måke meg en vei inn til orangeriet og andre steder det er kjekt å holde en åpen vei til....har nemlig på følelsen at denne snøen kan ligge....lenge.
Gleder meg til alt vi skal dele inn i 2019....og TAKK for at nettopp DU følger meg her inne på Vibeke Design ! Jeg vil snart komme tilbake med info om når butikken åpner opp igjen.

                                         KLEM VIBEKE 

søndag 10. april 2016

Fortsatt lyseblått...


 
 
Jeg har virkelig lagt min elsk på lyseblå vår i heimen i denne tiden....og kommer nok til å ha dette en god stund kan jeg kjenne. Tekstilene her er fra Home & Cottage, noe gammelt...men også helt nytt :)
Det vaterte teppet i lysblå striper er fra Ib Laursen ....og inni er det prikkete :)
 
Gammelt tre møter friskt og vårlig........
Vakrere kan det nesten ikke bli for denne damen :)








 


 

 Helgen her har bare sust forbi.....men i kveld fikk jeg til en liten ommøblering på kjøkkenet...
Både gardinene og andre små møbler fikk finne nye plasser...for nå ville jeg ha inn både lys og luft her inne ! Skal si det hjalp på mange måter.....ja til og med humøret :)

                                 GOD NY UKE ALLE SAMMEN !
                             KLEMMER FRA VIBEKE

mandag 18. februar 2013

Grønn glede!


           Det blir et grønt innlegg herfra i dag. Det vårlige stoffet er fra Tilda og ble kjøpt i fjor. Bli med inn i en liten krok som sier VÅR.



 En gammel søt sak jeg fant i en brukthandel i fjor. I virkeligheten er den mye grønnere,men det vil ikke komme fram på bildet her.




 Dette er absolutt mine favoritt farger,grønt og blått i disse nyansene...men så er jeg veldig GLAD i våren også da:)Må dere alle få en riktig GOD UKE!KLEMMER VIBEKE



søndag 17. februar 2013

Kreativt i vårlig blått!

En deilig og avslappet helg har man hatt å lysten til å gjøre litt kreativt har absolutt vært til stede..
Litt Tildastoff har jeg hatt liggende og menigen var å sy et teppe av det, men så ble det noen herlige vårlige/sommelige puter-her i deilige blå:)

Den nydelig blåstripete er fra Home & Cottage,og Tildastoffet i lappeputen er kjøpt i fjor.



Ja i dag ble det blått og i morgen viser jeg i herlig vårgrønt! Fortsatt god helg alle sammen!
                               KLEMMER VIBEKE