onsdag 7. desember 2011

Husets julekalender,en planke kan brukes til mangt......

Denne rekved planken fungere som julekalender i jula og lyktholder på sommer`n..

All pynten er satt på med kitt,slik at vi bare kan ta de av når sesongen er slutt.

Selv om vi nå har store unger er det KLART at  man skal ha julekalender.....i følge dem selv
er det maaaange år til de slutter med det:) I dag skal jeg male mitt siste
maleri for i år,så er det "julemalefri" for meg:)Fin,fin torsdag alle sammen.



                                               KLEM Vibeke

6 kommentarer:

  1. Hærligheten for en fin blogg du har! Og så utrolig lekre bilder. :) Elsker stilen din.
    Legger meg til som følger, hit vil jeg gjerne tilbake. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. For en fin julekalenderen. Liker den grove veden. Ha en fin dag!
    allesistgut :)

    SvarSlett
  3. Oj oj oj, jeg er helt stum av beundring over kreativiteten din og ikke minst talentet ditt, helt fantastisk!!! Her kommer jeg innom mye fremover, vær du sikker.

    SvarSlett
  4. Wow! Så lekker !


    Klem Beate

    SvarSlett
  5. her var det fint :) kjem gjerne igjen!

    Henriette

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen,for noen koslige tilbakemeldinger.Sånt blir man så veldig glad av:))

    SvarSlett