mandag 26. desember 2011

Hvit jul .....på innsiden

Julen hos oss er HVIT....med grå og bitte litte grann røde detaljer...


Disse har virkelig gledet oss i julen,ikke så mye som skal til for å livne opp et skap..

Skapet er fra IKEA (Hemnes)og jeg har trukket om glassdørene med stoff.

I år fikk jeg endelig tak i slike lys som jeg har ønsket meg leeenge.Og de fikk jeg hos Hannas Skafferi i Strømstad.

For min del er det tilbake til jobb i dag,men så er det laaang fri igjen.Det skal nytes etter en hektisk desember måned. Håper alle nyter den siste uken  i 2011.Go klem!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så nydelige julepyntet i ditt vakre hjem.
    Ønsker deg og dine fortsatt fin juledager.
    Juleklem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder både her og i innleggene under! Du har virkelig pyntet nydelig i hjemmet ditt!!

    SvarSlett