onsdag 17. september 2014

Gyllen høst

Vi har NYDELIGE høstdager her nå,med varme og gyllene toner som melder sin gledelige ankomst...Det er jo det som er så fantastisk, høstens egen fargefest ! For en stund siden fikk jeg tak i gamle botaniske trykk som jeg nå har fått samlet i gamle rammer...Trykkene er fra en gammel bok.Lengere ned i innlegget viser jeg en liten samling av disse :)

Herlige fargenyanser......:)

Gyllene og gule plommer i et lystblått norgesglass, kan være ganske dekorativt synes jeg:) Smaker himmelsk gjør de også :)

Har bare lagt min elsk på denne gamle tråsnella....finner meg stadig i å pynte opp med den..det har dere sikkert skjønt...så mye som den vises her:)



Gamle rammer er jo bare så sjarmerende og jeg jakter stadig på flere på mine runder...:)
Under trappen har jeg samlet en liten samling av botaniske trykk i gamle forskjellige rammer. Alle rammene er funnet hos Skrot Tor.

I dag fikk jeg levert nok en skatt på døra av Bergsbygda Brukt & Antikk.. I løpet av noen dager skal skatten av et linskap få et strøk med en vakker grånyanse. Så kanskje det står klart i butikken på lørdag for salg ? :))) Vi får se hva vi rekker....:)
                                      

                                           KLEMMER VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Wonderful! I really love your photos and style. Happy that I found your blog some weeks ago. :-) Hug Yvonne

    SvarSlett
  2. Alltid så vakre bilder du viser. Her har du fått høst stemningen frem.:):)!
    Fryd for øyet!
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Such beautiful fall vignettes, Vibeke! I love those framed botanical prints. The frames are just as nice as the prints. It has been cool here, too, this week and I am loving it. Your post was perfect to read on a sunny cool day like today!

    SvarSlett
  4. So many beautiful scenes.Colors are so vibrant and pretty,makes for wonderful pictures.Thanks for sharing and have a great day.

    SvarSlett
  5. Nydelige farger! Og så fint med de gamle rammene til de flotte botaniske trykka!!!
    Ønsker deg herlige høstdager!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Vibeke, you are certainly putting us in the mood for fall. Such a beautiful time of year and all of your wonderful collections just make it more so..Happy Thursday..Judy from USA

    SvarSlett
  7. old frames fit them perfectly...greetings from Poland :)

    SvarSlett
  8. Altid dejlig og inspirende at kigge ind på din blog. Du tager de dejligste billeder. Tak for fine ideer.
    K.H. Anette
    http://frupedersenshave.blogspot.dk/

    SvarSlett
  9. Jeg har ikke ord Vibeke!!! FANTASTISK!
    Dån!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  10. Jaa hur vackert som helst!! Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  11. Bare innom for å gi fra meg et lite livstegn og en stor og god nattakos <3

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder i nydelige farger!
    Ha ein strålandes helg!

    SvarSlett
  13. Härliga bilder!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett