søndag 28. september 2014

Høstens GULL !

Nå har virkelig høsten begynt å vise seg fra sin aller vakreste side, med sine varme og gyllene farger...er det rart det er min favoritt årstid :) Satt bare å smilte hele veien av beundring av alle flotte farger som poppet opp på vei til  Nevlunghavn i dag. Der fikk jeg med nydelige solsikker hjem...dette ble inspirasjonen til dagens innlegg !


Høstelige tekstiler er tatt frem med sine nydelige farger og mønstre, disse er fra Home & Cottage.


Mitt siste funn hos Skrot Tor er den gamle sjarmerende riva, fikk mange rare blikk når jeg gikk rundt med den...hi,hi....Men jeg synes bare den er herlig jeg :)
Klart han må være med vesle Nuremann...han er jo der det skjer :)

En bukett jeg herved "døper" Høstens GULL !!





Så tar vi en tur til Bente og hennes vakre plass i Nevlunghavn....Åh!her finner man inspirasjon og ro...:)
 Vakkert inngangsparti med sjarmernde bryggerhus i bakgrunnen.

 Like vakkert og gjennomført inne som ute:)


Det er i Nevlunghavn jeg skal holde Inspirasjonskveld ,og i dag har jeg vært å sjekket ut lokalet jeg skal holde det i. Spennende greier dette og lokalet er helt topp...nå er det bare å begynne å glede seg og lage masse spennende og inspirerende ting som skal vises fram på Inspirasjonsdagen 22. okt :)


                                 Ønsker alle de herligste kreative høstdager der ute !
                                                KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. What beautiful photos and so autumnal color scheme, I love !!
    Kisses and happy week

    SvarSlett
  2. der "herbstgold"-blumenstrauß hat seinen namen zu recht!!! so viele schöne bilder und farben, insprationen-danke dafür!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Hello from the USA, I just wanted to let you know that I just found your blog the other day and absolutely love it. In fact I actually shared it with my readers on my blog and made sure to put a link back to your blog for the credit. I hope that is ok with you? Here is the link: http://littlebrags.blogspot.com/2014/09/sharing-must-see-blogs-with-you.html

    Christine

    SvarSlett
  4. Such great pictures,picnic basket packed,blankets,just right for a Autumn outing.

    SvarSlett
  5. Your pictures are always so inspiring!

    SvarSlett
  6. Du har de nydeligste bilder og de er en inspirasjon uten sidestykke :-)

    SvarSlett
  7. Varma oktoberkramar från Raina. Önskar dig en fin månad!

    SvarSlett