onsdag 19. november 2014

"Ja vi tenner våre lykter...

 Når det mørkner ". Levende lys er vel noe av det mest stemningsfulle som finnes og på denne tiden av året kan man lissom ikke få nok av lys rundt seg...:) I disse dager fikk jeg mine siste varer til butikken og her kom det masse skjønne glass lykter i mange varianter. Jeg er så veldig glad i klart glass med mønster...virkelig nostalgisk og vakkert :) Alle disse kommer fra Affari .
Det samme gjør de rustne sinkbøttene som også nå har kommet i et stort antall og former. Den flotte stjernen er fra Annemones Skafferier .


Et stort parti med terakotta potter er også kommet inn, passer ypperlig til små svibler :)

 Bøttene kom i mange sjarmernde størrelser, som denne lille....:)





Fantastisk patina på noen av disse bøttene ...Disse vil gjøre seg med både store og små grantrær oppi gjennom desember . Ja jeg vet hvertfall hva som skal pryde inngangen min....og kjenner jeg meg rett blir det vel noen rundt omkring i huset også:) "Juletregær`n "som jeg er :)
                  Plutselig er det jammen helg igjen...måtte den bare bli GOD for dere alle der ute :) Velkommen til julebutikken, åpen lørdg fra 12-14.30 !
                                     Klemmer Vibeke

17 kommentarer:

  1. Jättevackra ljuslyktor och så fint
    du planterat i hinkarna. Härligt
    inlägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. De bøttene var jo helt skjønne! Og pent satt sammen også naturligvis, som alltid :)

    SvarSlett
  3. Skulle ønske det var åpent i butikken din i dag, utpå dagen jeg, for da er jeg på de kanter.

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Veldig fine disse lyktene du viser :-)

    SvarSlett
  5. Oh My! Those candle holders are just gorgeous!

    SvarSlett
  6. Preciosos fotos!!!Saludos desde España

    SvarSlett
  7. God morgen solstråle!
    Aldeles nydeligvakkert i butikken!
    Så skjønne lysglass og ja.... Alt er så herlig!
    Ja helg igjen.....helt utrolig at det snart er desember igjen.
    Må du ha en herlig helg kjære vakre vennen min;)
    Måtte helgen DIN bli fin;))))

    Hugs and kisses

    SvarSlett
  8. Piękne dekoracje i cudna ta gwiazda

    SvarSlett
  9. Those candle holders are lovely and i also like those zinc containers.Have a great day.

    SvarSlett
  10. It is so fresh and lovely here. The glass tea lamps are wonderful xxo

    SvarSlett
  11. Härliga bilder...underbara!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Titti

    SvarSlett
  12. LoVe the Galvanized Rusty Buckets ~ Great Form!*!*! Just Darling Etched Glass Lanterns as well...
    B*E*A*U*T*I*F*U*L Display as always...
    Hugs - Jeanine Burkhardt - USA

    SvarSlett
  13. flott artikkikkel , fant det jeg lette etter.

    SvarSlett
  14. flott artikkikkel , fant det jeg lette etter.

    SvarSlett