onsdag 29. februar 2012

Sommerfugel i vinterland....

For en stund siden ble jeg SÅ inspirert av en nydelig sang som heter"Sommerfugel i vinterland"skrevet av Halfdan Sivertsen og sunget av Vinni...Etter å ha hørt Vinni fremføre den skrev jeg spontant på Vibeke Design veggen på Facebook at dette måtte det bare bli et bilde av..... og idag har det skjedde!

Etter mine tolkninger måtte den bli BLÅ&GRØNN!

Slik bygger jeg opp sommerfugelen og lag på lag blåtoner og grønntoner blir lagt på etterhvert...til det ender opp slik..



Første gang jeg bruker disse fargene i en sommerfugel og det føltes HÆRLIG!!!Gjett om det skal jobbes for å finne en fin plass til dette på utstillingen ,som skal settes opp på lørdag.Mye avhenger av lyset på dette bildet,siden det er lagt inn flere ulike effekter i det,som virkelig kommer til rette når lyset får skinne på det.

Dette er fargene som vil dominere på utstillingen...Friskt og vårlig!!


Vil prøve å vise flere "go biter"som blir med på utstillingen i morgen,da skal siste "finish"legges på !!Tror jammen jeg begynner å kjenne noen bitte bitte små sommerfugler i magen her:)....Nydelig kveld alle sammen,klem Vibeke

5 kommentarer:

  1. Så nydelig! Virkelig en skjønn, blå sommerfugl. Fint at du har skrevet noe av teksten til sangen der også. Kom gjerne innom bloggen min, tror vi har ganske lik interiørsmak. ;) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så koslige tilbakemeldinger,blir artig å følge deg videre:)

      Slett
  2. Hei på deg.
    Så nydelig!!! Fargene var perfekt, som en sommerfugl i vinterland ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Så nydelige sommerfugler :) Jeg er ny blogger og syns det er hyggelig dele felles lidenskap ;) klem Anita

    SvarSlett