onsdag 8. februar 2012

Kvirrevitt for en onsdag!!!

I dag har jeg begynt på en utsmykkning som skal få henge på Stridsklev Fysioterapi. "Kvirrevitt"...altså SÅ morro!! Jentene som startet opp der i fjor fikk en gave av meg og sammen fant vi ut at jeg kunne lage en kreasjon som skal henge i et høyt skråtak.Denne veggen blir man møtt av med engang, så dette er det første kundene vil se.Og da må vi bare lage noe som sprer litt glede for gamle og de unge:)

Disse fuglene kjøpte jeg på Panduro i Odense I Danmark i sommer.Men visste ikke helt hvordan jeg skulle gripe det an.Men nå har jeg altså funnet det ut og så morro det har vært:)Å få leke med farger på denne måten er bare heeelt hærlig!

Disse tova kulene er jeg veldig glad i og de skal få henge fritt rundt alle disse fuglene.




Jeg har også prøvd å ta bilde under prosessen...men med varierene kvalitet,dere skjønner kansje hvorfor..(ikke lett å ta bilde av seg selv i "action")

Etter jeg har malt fuglene ferdig,tegner jeg på dekoren med hvit penn.

Noen ganger er paletten et kunstverk i seg selv....


Gleder meg til å få alt opp i taket,klart til å glede små og store som tar turen innom jentene på Stridsklev Fysioterapi:)Og mest av alt at det gleder de dyktige og skjønne jentene som jobber der,dere er fantastiske Monica & Trine !Klemmer fra Vibeke

6 kommentarer:

  1. Stunning! My 4 year old daughter and I are in love.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much.I am happy that you both enjoy it:)Hug from Vibeke

      Slett
  2. Såå utrolig flott, Vibeke :) blir så glad av de flotte fargene :) Det kommer til å glede både store og små!

    Klem Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy du likte det Heidi:)Du får ta deg en tur innom de koslige jentene på Stridsklev Fysioterapi å ta en titt når det er ferdig:)Klem Vibeke

      Slett