fredag 24. februar 2012

Rosa helgfint!

Ekstra koslig er det å pynte opp litt til helgen synes jeg og idag har jeg unnet meg en liten rooosa helgbukett.


Deler man opp en slik bukett kan den nytes flere steder i huset....som her også i min lille franske sauseskål (åh! er så glad i den lille vakre...)

Som et kunstverk!


Se på de skjønne slitte detaljene...det er det som er så vakkert!

Jammen snek ikke puselabbene seg med idag også..


Viser ikke ofte bilder av barna mine her,men dette er ett av mine favoritt bilder som vi nylig har gjort om til svart/hvitt .Dette er vår yngste datter som her er bare to måneder...Med en uvanlig hårmanke som hun ble født med og aldri heller har mistet ett hårstrå av...også er det øynene da,barneøyne som stråler...kan man få noe vakrere..


God helg ønskes herfra nok engang ...måtte den bare bli strålende!!Klem fra Vibeke

10 kommentarer:

  1. Skønne billeder alle sammen og hvor gør sådan et billede af en lille baby en glad :) hun er skøn
    God aften jeanett

    SvarSlett
  2. Hei hei Jeanett:) Tusen takk for din skjønne tilbakemelding:)Håper du også en god aften;))

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  3. Det var en fantastisk flott helgebukett!

    Kjempe koselig blogg og jeg legger meg som følger, for deg ønsker jeg å besøke flere ganger!

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig,du er hjertelig velkommen:)Fin fin fredag til deg også:)

      Slett
  4. Her var det mye lekkert!! Utsøkt smak ;) Takk for titten, kommer igjen... Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for nydelig tilbakemelding,det varmer..:)Velkommen igjen!


      Klem Vibeke

      Slett
  5. Nydelig blogg og takket være Berit fant
    jeg deg :))
    Masse inspirasjon å finne her :))
    Legger meg gjerne til følger !


    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,Berit er vel goood:)Velkommen som følger:)


      Klem Vibeke

      Slett
  6. Nydelig buketter...og fantastisk flotte bilder... ren nytelse for øyet

    Ønsker deg en fin helg

    kerstin

    SvarSlett
  7. härliga bilder och vackert med den rosa blomman i såssnipan.....
    fortsatt härligt lördag
    kram
    sandra

    SvarSlett