onsdag 1. februar 2012

Min onsdag

Onsdag er fototid....da tar jeg med meg kamera rundt omkring i huset og kooooser meg....Og da flyyyr tiden..I dag får mine favoritt stoler få komme først,jeg er SÅ glad for de.Tror jeg bare må innrømme en ting med engang...jeg har "stoldilla"...mulig du har skjønt det alerede..En annen ting man også er glad i er jo perleblomster..

Også er det dette møbelet da...det er bare en fryd å gjøre ulike stillben der...Det er jeg også veldig glad i:)(Tenk bare 1000 kr for dette på "Finn"!)



Jeg har dilla på en annen ting også(og her vet jeg at jeg ikke er alene..)nemlig kurver..Denne kurven ble kjøpt på Bornholm og jeg husker vi nesten ikke klarte å få den med hjem..pga plass.Det blir alltid trangt med plass i bilen etter ferie i Danmark..Der er det mange fristelser der:))


Onsdag er også min maledag,og dette ble laget i dag. Med et fantastisk papir jeg også fant i London.De siste dagene har man jammen vært produktiv og resultatet får dere se i morgen..:)Fortsatt goood onsdag!

4 kommentarer:

  1. Nyyydelig, Vibeke!! Klem, Marte :)

    SvarSlett
  2. Takk skjønne Marthe:)Håper du har en aldeles fin dag:)Klem Bekke

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Nyyyyyydelige bilder av perleblomster og vakre ting:)
    Det skapet er jo bare helt lekkert. Jeg liker også veldig godt kurver, og du har jo pyntet kurven her alldeles lekkert:)
    Spennende å male, og hjertemaleriet er så søtt...nydelig papir:)

    Ønsker deg en finfin torsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Tusen takk Marianne,blir nesten litt rørt jeg når man hører så mye fint på engang:))Ha en flotters torsdag du også:)

    Klem Vibeke

    SvarSlett