lørdag 4. februar 2012

Lovelyyyy lørdag!

For en fantastisk start på helgen:) Det begynner med en tur på Antikk & Salgsmesse hvor jeg er for første gang,og kommer hjem med flere gobiter som jeg er såå fornøyd med(kuppene får dere se lengere ned..)Så kommer verdens beste svigermor med disse utrolig skjønne vottene..


Med seg hadde hun også "Fanakofta"jeg har ønska meg:)Her skal de få henge til beundring og selfølgelig
til kalde dager, vi har foran oss..



SÅ kommer kuppa!!!

Fantastisk skjønn liten skammel har blitt min,med nydelig fin patina..ikke noe hvitmaling på den nei...


Franske fat,gamle juletre lysholdere og den skjønneste sauseterin ble også med...Å så morro!Jeg tar jammen turen i morgen også...det er et par ting jeg ikke får helt ut av hodet..men nå spørs det om de er der ennå...

Dette var altså min første tur på en slik messe,så fantastisk gøy. Masse masse gamle og spesielle ting å finne,gleder meg til ny jakt i morgen.Ble så inspirert etter den turen, til å rydde og ommøblere i vintrineskapet vårt,men før oppryddingen kunne begynne måtte det få et strøk maling...(har nemlig gått en stund å sett at det hadde gjort susen)Så det er nå blitt helt hvitt (ikke gulhvitt lengere nå:))med nye søte knotter. Ja jeg kunne ikke hatt en bedre lørdag jeg:))JAAA til små hverdagslykker!Fortsatt god lørdag til deg,Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. Det er nogle gode ting du har fået købt, glæder mig til at se morgendagens indkøb :)
    Hvor er de flotte trøjerne og vanterne fra svigermor og praktiske her i denne kolde tid. Vi har i Danmark egentlig ikke rigtig haft nogen vinter, andet end de sidste 14 dage, men der er det virkelig også blevet koldt, viiiiirkelig koldt.
    Knus jeanett

    SvarSlett
  2. Ja jeg er så glad for strikkejakka og vottene fra svigermor,jakka sitter jeg i nå og vottene har vært i bruk flere ganger alerede.Her er det nå full vinter med masse snø og kaldt...Det er deilig med skikkelig vinter:)Ha et så godt Jeanett;)Knus Vibeke

    SvarSlett
  3. Ja her skal jeg si jeg har fått kritikk for å henge strikkejakkene min opp på denne måten...både på mail,facebook og muntlig...Og jenter det har gått inn... de henger nå på henger så ikke nakken blir stygg:)Tusen takk for nyttig tilbakemelding:))

    SvarSlett