søndag 5. februar 2012

Opprydding i hvitt....


Utrolig hva litt  hvit maling kan gjøre med  et skap som egentlig var hvitt....Har lært gjennom tiden at hvit maling er ikke alltid hvit..Det finnes maaange nyanser.Jeg har funnet min hvite base,nemlig "CHI".

En skikkelig opprydding har det også blitt..det var mye rart i det skapet...


Er så førnøyd med med funnene fra messa i går og i dag fant jeg disse skjønne gråmønstrede tallerknene.Var opprinnelig på jakt etter dette i rødtoner men de forsvant i går...filler`n! Men disse var også veldig søte og har nå på ønskelisten store tekopper i den samme stilen(sukk,sukk)Traff mange koslige mennesker som kunne fortelle litt om tingene jeg kikket på og nye kontakter har man også skaffet seg...Veldig gøy dette og til våren bærer det avsted til neste messe.Jakten kan da fortsette.hi,hi:)))

Riktig god søndag,klem Vibeke


2 kommentarer:

  1. Så fint skap! ønsker meg et vitrineskap selv, men først må jeg nok ønske meg noen ekstra kvadratmeter tror jeg!

    De tallerknene var skikkelig fine! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette:)Det eneste møblet jeg hadde når jeg flyttet hjemmefra var et vitrineskap...Det skapet ble "trøkt"inn i hver hybel jeg bodde på ho,ho:))Sånn som vi slet for å få det opp trange trange trappeoppganger. Tror det ble med på hele fem flyttinger...men da det sto å svaja her for noen år tilbake måtte det bli pinneved..Og da kom altså det vi har nå inn:) Fortsattfin fin søndag:)
      Klem Vibeke

      Slett