torsdag 9. februar 2012

Bank bank!!

Hvem er det som vil inn?.....Jo det er "helgen" det:)))))Og den er som vanlig veldig velkommen. Dette er fra gangen vår på en ryddig dag,hi,hi.På denne benken kan det samle seg endel ting opp gjennom dagen.Men ikke i dag ,når mor har gjort rent for helgen(vi får se hvor lenge det varer....:)


Gyngestolen er egentlig en utestol,men jeg liker den så godt at den har vi fast inne. Puten er fra Home & Cottage.

Kommoden er fra IKEA ,men jeg har byttet ut knottene for å "myke"den opp litt:)

Snur jeg kamera får jeg lille prinsen i linsa...aldri langt unna han vettu...Han bare elsker den nye sofan vår:)

I det lune hjørnet av stua er det fortsatt litt vinterstemmning,vi venter nok litt med å ønske våren helt velkommen ennå...blir så lenge å vente........




Da er det bare å ønske dere alle en fantastisk helg,vi ses nok snart igjen:)Klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Veldig fine bilder og kommoden fikk jo en helt annen stil når knottene var bytta ut :)

    Hva heter de greinene med kongler? Og hvor får du tak i sånne?

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er lerkekvister og vokser vilt. Noen har de i hagen også.Jeg har bare lagt min elsk på de.Ja enig med deg der kommoden får en annen stil med slike knotter:)God helg Anette:)Klem

      Slett
  2. Heisan.

    For en utrolig nydelig blogg du har!
    Her fikk jeg masse inspirasjon:) Og for noen fantastiske bilder du maler! Helt nydelig:)
    Takk for titten... Jeg kommer garantert innom igjen:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding,tusen takk:)Ja her er du alltid velkommen:)god helg!
      Klem Vibeke

      Slett
  3. Sååå ffiiiin soffan blei!! Hjelpes, nå må jeg snart begynne på mine egne :-) Kan sende deg bilder av mine prosjekter, hehe.. Har du fått spora opp "toppen" på sofaen?? Ha e nstrålende helg srax! Klem Helene:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Der minte du meg på noe Helene...skulle jo spore opp den toppen ja:)Jeg ringer i dag!Ja de prosjektene dine skulle jeg gjerne følge med på,å det er så morro vettu:)))Klem til deg også:)

      Slett
  4. Ååååå tusen takkk Vibeke!!
    Du har det jo så nydelig selv! Elsker pidestallskapet ditt <3...må titte litt mere hos deg senere ser jeg, men nå er det jobb på meg, ha en fiiiin dag!!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett