søndag 26. februar 2012

Drømmen om det landelige.....

Ingen tvil om at jeg liker den landelige stilen,og drømmen om å bo på landet har aldri vært sterkere...Men det er jo ikke bare meg som bestemmer det her i heimen...så desverre kommer det aldri til å skje.da må vi skape følelesen selv.....så godt det er mulig hvertfall:)


Helt skjønt å stå å vaske opp å kjenne duftene fra friske urter og hvitløk på kjøkkenbenken..



Frisk dill til dagens fiskemiddag..mmmm!

Tankene går tilbake til sensommeren når det tok HELT av i kjøkkenhagen vår....
Tilslutt måtte jeg begynne å gi bort små buketter med vårløk og persille til venner og kjente..

Noe de syntes var veldig koselig:)

Synes jeg kan kjenne den skjønne lukta av disse herlige små urtebukettene.....ÅH!Fikk akutt lengsel etter sommer`n nå..ja,ja foran oss ligger jo en av de fineste årstidene jeg vet om, nemlig VÅREN,vil ikke gått glipp av den....Fortsatt fin søndag,klem!

4 kommentarer:

  1. Oj oj her var det vårstemning!! For en herlig ide med de bukettene!

    Nyt søndagen

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så utrolig koselig blogg du har, en glede å oppdage!
    Har kost meg med mange kose innlegg og flotte bilder.
    Du er virkelig ei kreativ dame:)
    Kommer gjerne tilbake hit:))
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Ingen ting dufter så herlig som friske urter!
    Kjempe flott bilder du viser!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder ♥
    Veldig inspirerende :))


    Klem Bente

    SvarSlett