lørdag 25. februar 2012

Dagens funn og forvandling.......

Skimter dere den lys blå stolen forbi disse skjønne ranuklene her?Ja det er dagens lille forvandling det...heng med og jeg viser!

Jeg trengte en stol som rekvisitt til min vårutstilling,som er like rundt hjørnet..Så turen gikk til Skrot Tor idag. Der fant jeg denne herlige gamle stolen som dere ser "før" og "etter" bilde av her.

Jeg malte den først ett strøk med grått og deretter ett med lysblå.Så etter en times tid tok jeg grovt pussepapir og gikk over for å gi den litt slitte "looken".Fantastisk morro!! Jeg vil bare gjøre mer...men har ikke plass til flere møbler nå....







Fant også flere små "gobiter" med gammelt stentøy...kostet nesten ingenting.. hvem kan ikke like det:))?

En riktig solrik og vakker dag har det vært idag,jeg bestiller det gjerne i morgen også:))Fortsatt god lørdag! Klemmer Vibeke

5 kommentarer:

  1. Fantastisk vakkert!
    Drøymer meg vekk i bilda dine ♥

    God laurdagskveld :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. ALLTID så koslig du Astrid,tusen hjertelig takk:)Fortsatt fin lørdag til deg også:)

      Klem Vibeke

      Slett
  2. Åååå så fin den stolen ble men må jo bare si jeg falt pladask for den nydelige blomstrete tallerkenen :)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Stolen ble kjempe flott! Likte veldig godt den hvit mugga som du har gåsunger i!

    SvarSlett
  4. For noen fine skatter du har funnet!

    God helg

    Klem

    SvarSlett