søndag 12. februar 2012

Strålende mandag med en "touch" av vår...

Våren sniker seg inn på kjøkkenet nå....med dager som stadig blir lysere kan man bare ikke motstå å kjenne litt på vårfølelsen.

Dette er en krokus sammen med kransen som ble laget i helgen.


Og på kjøkkenbenken står fortsatt krakken,som det stadig skjer ting rundt..nå har den fått selskap av noen egg og litt tulipanløker..


"Forgive me"altså men jeg bare elsker å ta bilder av disse tallerknene,til våren skal det jaktes på flere...:)

Håper dere kjente "touchen"av vår dere også og tar den med videre inn i en herlig uke.Denne uken skal det skje masse kreativt for min del,"fugleutsmykingen" skal opp og bilder skal bli malt til årets første utstilling..tjhoooo!! jeg gleder meg!!!Klem fra Vibeke

6 kommentarer:

  1. Jeg nyder at følge din blog og se alle dine fine billeder, så tag bare flere billeder af dine tallerkner :) de er også rigtig fine
    God dag jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jeanett:)Takk for dine alltid så søte og gode tilbakemeldinger,jeg håper du har det godt:)Knus Vibeke

      Slett
  2. Nydelige vårlige bilder!
    Lekker stol også:)

    Ha en fin mandag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk Linda:)Jeg er SÅ glad for disse stolene kan du tro.De var en julegave til meg selv de:))Fortsatt fin fin uke,klem Vibeke

      Slett
  3. Lekkert! Likte veldig godt kransen rundt løk-plantene (er det krokus?) og i den stilige potta. Du er så flink å kombinere! Og hvem kan vel bli lei av gammelt fint servise? Jeg er på jakt etter et pent middagsservise og håper å finne noe på loppis eller bruktbutikk etterhvert:-) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk til deg også,du er bare god altså:)Ja krokus er det,og vet du ,tror jammen jeg begynner å reagere litt allergisk på den også...har i dag fått akuratt samme symptoner som jeg var plaget av i jula med sviblene.Trodde ikke man kunne reagere på krokus men....Så da får vi se om vi får oppleve å se den springe ut:)Fortsatt fin uke til deg,klem Vibeke

      Slett