torsdag 16. februar 2012

Mitt lille funn....

Funnet er nemlig dette lille bordet her...Det sto forfallent og skikkelig shabby på et loppis for noen år tilbake.Jeg så det umiddelbart og visste at det måtte jeg bare ha.Husker jeg var veldig spent på hva de skulle ha for det...og det er kansje det morsomste med det hele at jeg bare måtte gi 50 kr for det..Men det var vikelig lite pent med riper,hakk overalt ,så det var vel det de så...

Jeg tenker ofte på at det skulle de sett nå:))Vi stortrives med dette lille stuebordet,og har aldri helt skjønt hvorfor man skulle ha så stort stuebord.Det er luftig og enkelt til resten av interiøret,og holder faktisk både til hverdag og fest.
Så var det helg igjen da,og jeg synes bare tiden flyr i rasende fart jeg....I morgen er det kanrneval i barnehagen der jeg jobber,så nå har jeg vært på loftet å funnet årets antrekk....Hva ble det i år tro?Jo,i år skal jeg være en hvit,fjærkledd ENGEL !!Fant både vinger og fjærkrone i julepynten..hi,hi Like spennende hvert år det,kan tro de små kommer til å lure:))Så nå skal jeg gjøre som de små jentene, flette mange små fletter i håret og ligge med det over natten..en engel må da ha englehår!!Da ønsker jeg alle en riktg god helg,også snakkes vi snart igjen.Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar