lørdag 11. februar 2012

Jeg kunne ikke dy meg......

Så fikk jeg endelig testet ut linoljemalingen jeg skulle brukt på bidermeiersofan vår.
Noe vi fortsatt er veldig glad vi ikke gjorde...den er vi alle blitt veldig glad i:)

Malingen er noe av det mest fantastiske jeg har jobbet med,så drøy og lett å male med.Ja det gjorde det nærmest til en lek...(det er faktisk HÅP for dere som ikke er så begeistret for denne type aktivitet..)Malingen får du kjøpt hos http://frublaa.no/fru/ ,der har hun en koslig butikk i Brevik.Jeg tar garantert turen igjen..:)

Selv om det ble bare testet ut på denne kurven,fikk jeg en følelse av hvordan det var.Faktisk er den idiell å male kurv med,siden malingen er lett å komme til med ,inn i alle de vansklige krikene og krokene.Eneste du må "finne frem "i deg selv er TÅLMODIGHET..det tørker veeeeldig seint...noe en utålmodig sjel som meg sliter med....Men jeg kom meg gjennom og nyter vår nymalte kurv i dag,hi,hi...


Så nå fikk nok en av kurvene jeg har fått med meg hjem fra herlige Bornholm,nytt liv hos oss.



Når våren melder sin ankomst skal nok flere av mine gamle møbler få en sving med linoljemaling...gleder meg alrede:) Ønsker dere alle en strålende lørdag!


Klemmer fra Vibeke

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du har vært hos Rebekka! Og malingen er god. Du kan bare vaske deg med vanlig såpe etterpå. Trenger ikke whitespirit. DET syns jeg er digg. Så gøy, Vibeke!

    SvarSlett
  2. Takket være deg det at jeg fikk lyst til å prøve det Liv:)Jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket og som jeg sa,jeg skal male mere...:)
    Også var jo Rebekka så koslig og dyktig til å veilede at det også bidro til at hele opplevelsen ble så god:)

    SvarSlett