torsdag 23. februar 2012

Vårfargetpapir glede....

Det er disse herlige her jeg snakker om....Panduro har nå fyllt opp hyllene sine med de lekreste vårfarger på papir. Og jeg har forsynt meg godt av de idag:)

På denne tiden er grønt en klar favoritt...ja sammen med aquablå da....må ikke glemme den..

Grunnen til denne" papirfråtsingen" er at konfirmasjontiden er like rundt hjørnet og i år har jeg flere oppdrag på invitasjoner,kort og bordkort. Så da må vi begynne nå.

Selfølgelig ble det andre farger også...men de kommer nok en annen dag. I dag er nemlig grønn/turkis dagen

Et av dagens maleri,nytt med hjerteform....




En god følelse har jeg foran denne utstillingen,det er mye variasjon i bildene og nye motiver setter et nytt preg.Det har ikke følt slik bestandig så derfor er det en glede å kjenne at jeg har kontrollen:)Forsatt gog torsdag folkens, tenk i morgen er det heeelg:)KLEMMER fra Vibeke

4 kommentarer:

  1. härliga bilder och vacker tavla....
    ha en fin kväll
    kram
    sandra

    SvarSlett
  2. WOW!Bilda dine er unike og så VAKRE!

    Nydeleg blogg, som eg er SÅ glad for å ha funne!

    :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. helt enig! de er nydelige;) og-bloggen står i mine favoritter;) ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Så fantastiske gode tilbakemeldinger,blir helt varm i hjertet:))Klem Vibeke

    SvarSlett