søndag 19. februar 2012

SWEET SUNDAY!!

Ikke EN fastelavensøndag går hus forbi her nei......Boller er noe vi alle her hjemme elsker nemlig..:)

I dag har det vært en søndag preget av flere prosjekter,og det liker jeg vettu....Har hatt så lyst til å male noe i den vårlige fargen lys aquablå, så det fikk jeg prøvd ut i dag....


Denne kassen fikk altså en omgang med begge fargene du så over faktisk,mellom hvert strøk gnidde jeg litt med en fuktig klut,for å få frem den slitte "looken"

For å få den slik ,var den i utgangspunktet malt grå....Så når den var ferdig,kom inspirasjonen frem i meg, til å lage et lite vårhjørne under trappen...

Og papirrullene mine hjelper til å pynte opp litt ekstra...



Så sånn kan det gå på en SWEET SUNDAY...ikke rart jeg ELSKER søndager!!!
Håper alle dere der ute også har en fortreffelig søndag på alle måter.
   Mange klemmer fra en "små vårlig" VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Disse bollene ser både søte og fristende ut! Så fint du har pyntet dem med hjerte og krem i midten. Her er formen litt laber og det har ikke blitt noen bollebaking...
    Kjempefine bilder fra gangen din også! Du er så flink til å pynte og få fram den gode stemningen!
    Fortsatt god søndag og klem til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ,du er jo så gooo:)))Sender over masse goood bedring,og håper formen blir stigende:)))Klem

      Slett
  2. De så godt nok gode ud, dine fastelavnsbolle, håber de smagte lige så godt, som de så ud :p
    Det ser også rigtig fint ud, at du har malet kassen, det giver ligesom lidt forårsstemning indendørs.
    Forsat god aften jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. De blollene var veldig gode Jeanett,jeg er faktisk mett ennå......God uke til deg,kansje det begynner å komme litt vår i Danmark snart? Dere er jo alltid tidligere ute enn oss her i Norge:)


      Klemmer Vibeke

      Slett