mandag 30. januar 2012

Kjærlighet ved første (papir) blikk....

Ja det var vel omtrent det jeg følte,når jeg opp trappen på "Papercase"kom og ble møtt av dette papiret...Dette var jo i desember men det bare strålte VÅR mot meg....Det måtte bare bli med hjem!




Dette prikkete papiret var jo bare en nydelig frisk kontrast mot dette drømmepapiret,og det er fra Panduro.

Flere gobiter ble med hjem og jeg vet ikke, men dette også appelerte veldig til meg..og jeg som ikke har barn i liten alder lengere heller.....Figurene her er i 50 talls stil og jeg bare synes de er super søte..Ja jeg MÅTTE bare ha det:))




Ser du?? Der ligger papiret jeg fikk med hjem:))Dette er inne på "Papercase" i London.Hvor det er tre hele etasjer med papir,bøker,brukskunst og en hærlig cafe..Øya mine går virkelig i kors der inne og der må jeg bare gå helt i fred..(og det får jeg,for ingen i min familie synes det spesielt morsomt å se mora går i transe...)Ennå vet jeg ikke helt hva papirene jeg har vist dere i dag ,skal brukes til..Men plutselig popper det opp en ide eller man bare får masse inspirasjon av å se på dem:)))Ha en inspirerende uke alle sammen,klem!

3 kommentarer:

  1. Heisan :) Ramlet tilfeldigvis innom, og ble sittende å kose meg lenge her med bloggen din :) Elsker interiørstilen din!
    Legger meg sporenstreks til som følger så jeg finner deg igjen! Får bare håpe Blogger ikke tuller idag,har vært så plaget med å legge inn nye adr i bloggrollen.
    Mvh Lise :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)SÅ koslig tilbakemelding og hjertelig velkommen som følger:)))

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett