onsdag 11. januar 2012

"Krispy" & hvitt




Å kjenne lyden av "krispy"tulipaner er noe av det beste jeg vet...

Sammensetningen av puselabber og tulipaner er vel også en favoritt hos meg..


Har man først ordnet et stillben,må vi jo prøve det litt her og litt der....
Koslig er det ute nå,nå som vi har fått litt hvitt ute.

Tenk at den grenen har fått hengt i fred,tross all uvær og vind vi har hatt..


For en nydelig vinterdag det har vært her i dag,riktig så hærlig er det med litt sol må jeg si.Formen min stråler desverre ikke slik som denne dagen,men jeg har fortsatt troen på en bedre dag i morgen:)Klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. NÅ BARE MÅ JEG LEGGE IGJEN EN HILSEN HOS DEG, SÅ NYDELIGE BILDER. HERLIG MED TULIPANER OG STILIG MED DEN KVISTEN PÅ VEGGEN. LIKER.
    HA EN SUPER ETTERMIDDAG, HER ER DET DRITTVÆR OG INNEVÆR MED ANDRE ORD... UNNSKYLD UTTRYKKET - MEN DET ER EN BLANDING AV ALT,- UNNTATT SOL..
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Hei Tove:)Tusen takk for veldig koslig tilbakemelding:)Er det drittvær så er det drittvær, enkelt og greit sagt synes jeg!Håper sola finner veien til dere snart.Fortsatt kos deg inne:)
    Klem Vibeke

    SvarSlett