lørdag 21. januar 2012

Værsego og SITT!!!!

Ja så har vidunderet vårt kommet i hus og vi tok "make over`n" like så godt med en gang vi.....Vi var veldig spente på om vi fikk det til.Og som dere ser ,YESSSS!!!vi klarte det.Maken & meg er et makaløst team altså(jada "litt høyt oppe" ennå er jeg nok he,he...).

Meningen var å male den med linolje da i grått,men vi vil avente først å se om dette funker like bra for oss.Så linoljen som jeg kjøpte hos Fru Blaa i dag får stå å vente litt....får helt sikkert bruk for den til andre prosjekter(kjenner jo meg nå...).

Å som Nure skal få kose seg her,han la seg til rette med det samme den kar`n....
Hos Fru Blaa fant jeg en annen ting som hevet virkelig utrykket på sofan,nemlig dette flettede linbåndet som skulle dekke stoppingen på øvre del...åååå!!fryd altså:)Kunne ikke blitt finere,i følge meg selv da....

Her er vi igang,og her ser dere grønnfargen på det opprinnelige trekket også...måtte jo bare gjøre noe med det.

Vi er jo som dere sikkert har skjønt veldig fornøyde med resultatet og ørlite stolte kansje... at vi fikk det til.Det beviser igjen at ALLE kan:))Kjempeglad klem herfra idag,folkens!!  Vi ses !!

10 kommentarer:

  1. All grunn til å vere stolte og fornøgde!

    Bloggen din er utruleg flott..
    Unikt og vakkert interiør.
    Vil følgje med vidare!

    Helsing frå Astrid

    SvarSlett
  2. Ohhhh,hvilken lykke !!!! Jeg jakter på en slik,og kan selvsagt godt forstå hvor glade dere ble !!!!! Og så flinke dere er,som gjøv løs,med stiftemaskinen tvert......og fikk det så bra til !!!!! Syns det var vakkert med det brune,jeg........hadde ikke malt den hvit ! Fortsatt god helg,og kos dere med vellykket jobb :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den blir nok brun.. og beholder orginalen ja:Slike sofaer er virkelig vakre:)Håper du også finne deg en:)

      Slett
  3. Hvor er dt bare en vidunderlig sofa du har :)
    Jeanett

    SvarSlett
  4. Hyggelig du stakk turen innom bloggen,ante ikke at du blogget, og skal følge deg videre!! Flink på interiør og flotte bilder;) og for en fantastisk flott sofa! *misunnelig*

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koslig å se deg igjen Veronica:)Blir gøy å følge med deg også:)

      Slett
  5. Heisann:)
    Du verden for en flott sofa, og så bra resultat det ble...litt misunnelig kjenner jeg:))

    Herlig blogg du har, med masse flotte bilder og innlegg.
    Legger meg til som følger, og ser frem til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett