tirsdag 17. januar 2012

Hvitt på hvitt

"Hvitt på hvitt" ja slik er på kjøkkenet for tiden..

Gamle tekstiler som dette er så vakkert synes jeg.

Tenk på all jobben som ligger bak dette.

Monogrammer som dette er jeg også VELDIG svak for.Formen og stilen på dette er helt MEG.Skriftkunsten før i tiden var så vakker.Den har jeg vært fasinert av siden jeg var ganske så liten.Og handlelappen bestemor sendte med meg i den lille svarte pengepungen,måtte jeg alltid studere nøye ,for hun hadde så nydelig hånskrift.

På kremmehuset har jeg kjøpt meg denne blomsterpotten/krukken.Grov,rustikk & hvit!



 I morgen er det fridag på meg og det betyr "maledag" men vi tar oss også tid til litt annet....En aldri så liten tur til "Skrot-Tor",skal det også bli. Lurer på om det finnes noe "skrotfunn" å ta med seg hjem i morgen?? Vi får se ,vi får se:))Nydelig tirsdagskveld dere!
                  Klem Vibeke

                           

1 kommentar:

  1. najs!! blir spennende å se om du kommer hjem med noe "skrot" da...

    klem

    SvarSlett