lørdag 7. januar 2012

Vi er igang igjen......med bilder og "triks"..

Vi er nå igang igjen med malerier.Har endel bestillinger igjen som jeg ikke klarte før jul.Men nå er vi igang,og det er deilig!!



Flere bilder kommer i morgen,men de venter jeg litt med å vise..Det er dåpsgaver...og vi må jo vente til alle har fått gavene sine,før jeg viser de her:)



                Dagens lure triks!!!
Jeg har flere skinn, som jeg er veldig glad i.De brukes daglig ,av tobente og firebente i familien...Da blir de fort litt lurvete og ikke så "fluffy" som når du kjøpte de.Men det var helt til jeg kom på at man kan børste det opp ...og jeg fant ut at en hundebørste med små tynne ståltråder gjør  virkelig susen...Skinna ble nesten som nye og ble fine å se på og sitte på igjen.En ting vi også fant ut var at Nure ble sjalu,når han så jeg brukte børsten hans, gnidde han seg inntil skinnet,slik at jeg måtte børste litt på han også..RARINGEN!! 
Slik ser det først ut....

Og så børster man lett over og du får tilbake et mykt og "fluffy" skinn.


  Altså smekkert skinn igjen ,som er klart for å koses med!!
  Strålende helg til dere alle,Klem & Kos fra Vibeke

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilken underbart fin blogg du har och härliga bilder! Kul att ha hittat hit....
    Önskar dig en jätteskön helg!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. SÅ bra triks :)
    Fortsatt god helg :D

    SvarSlett
  3. Dette var jo et FANTASTISK bra tips! TAKKER!!! Vi har ikke hund, men hundebørste skal herved anskaffes:-)

    SvarSlett