tirsdag 24. januar 2012

På denne vakre vinterdag......

For 17 år siden satt jeg med verdens vakreste baby i armene...Det er veldig rart å tenke at det er HELE 17 år siden...tiden går så fort.Husker jeg var så utrolig stolt,noe vi fremdeles er av den flotte jenta vår.Like lys og vakker som denne dagen vi har i dag ,var det også den gangen for 17 år siden......

SÅÅ deilig med lyset som flommer inn..det går jo mot lysere tider (og ...vår snart....)



Slik ser det ut fra kjøkkenvinduet i dag...er det rart man blir glad....:)


En fantastisk vinterdag jeg ønsker dere alle,med eller uten snø må jeg vel si...Jeg bare vet at det blir LEK i snøen på meg i dag:))Klemmer fra Vibeke

1 kommentar:

  1. Deilig at det går mot våren! kan ikke komme for tidlig:))

    husk å titte ut av vinduet og se om du ser nordlyset i dag! skal visst være nordlys over hele landet, så de som er heldige og ikke har en masse skyer på himmelen kan jo risikere å få et glimt av det :))

    SvarSlett